Verbinding maken met externe hdd aan Mede8er 600x3d

Pagina: 1
Acties:

• GabrielZ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-12 09:34
Hallo,

Ik ben een beetje hulp nodig, ik heb onlangs een mede8er600x3d gekocht.
Hieraan heb ik een externe hdd hangen en ik wil graag vanaf mijn pc films naar die hdd kunnen kopieeren.

Mijn pc hangt in het netwerk met een usb dongle en de Mede8er zit rechtstreeks op de upc horizon met een kabel

Zou iemand me misschien een handje kunnen helpen?

Alvast bedankt!

Verwijderd

Pak de gebruikshandleiding er eerst eens bij. Hier staat meestal stap voor stap uitgelegd hoe je de schijf moet benaderen. Als ze in hetzelfde netwerk zitten, wat dus het geval is, dan is het vaak heel simpel. Bijv. via je browser het IP adres van de mediaplayer intypen en je kunt bestanden kopiëren. Maar zoals ik zei ga eerst eens zelf in die gebruikshandleiding kijken.

• GabrielZ
Bedankt voor je reactie, dat heb ik al gedaan. Ik heb het ip adres achterhaald en ik kon alle bestanden zien die op de hardeschijf stonden toen ik de hdd via het netwerk had achterhaald, alleen in kon er verder geen bestanden heen kopieren oid?

Verwijderd

Welke foutmelding krijg je als je er bestanden heen kopieert?

Dit staat in de handleiding. Als het goed is moet je volgens mij direct mappen naar de HDD kunnen verplaatsen via kopiëren en plakken.
You can browse your MED600X3D in Windows - Computer ---> My Network Places ---> View Workgroup Computers. If the Hostname is not picked up by your PC then you can enter either the Host Name or the IP Address into the Explorer address bar
\\192.168.0.3 - You type in the actual ip address of the MED600X3D
\\MED600X3D - If you have changed the Host Name then type in the new Host Name

• GabrielZ
het is inmiddels gelukt! bedankt!

de snelheid van het kopieren naar de hdd van de mediaplayer is wel ontzetten traag 2.5 mb/ps :(