Kickstarter verspreiden

Pagina: 1
Acties:
  • 295 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem hoorn
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-01-2021
Voor ons profielwerkstuk laten we een weerballon op. Hiervoor hebben we een kickstarter gemaakt maar weet iemand hoe je die het best kunt verspreiden?
*knip*

[ Voor 19% gewijzigd door samo op 11-08-2014 14:21 . Reden: URL verwijderd - spam ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Voornamelijk weten waar je wel en waar je niet vrij mag posten ;)
Meeste fora staan zoiets niet toe omdat het puur spam is. Dus wil je echt een kickstarter verspreiden zul je dat via een diverse platformen zoals Facebook en Twitter moeten doen en hopen dat de juiste mensen het oppakken. Je zou het ook via blogs en dergelijken aan kunnen pakken, wellicht via bijvoorbeeld een Tweakblog.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Hoi, dit had je al besproken met de mods voordat je het postte?

Waarschijnlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:43

samo

yo/wassup

Het is een leuk idee om een kickstarter aan te maken om jouw project te laten slagen. Zo kan je anderen jouw interesse laten betalen, en als dat lukt is het altijd erg goed. Helaas werkt dit topic niet op dezelfde manier; je kan niet het probleem neerleggen en anderen dit laten oplossen zonder eigen input, interesse, discussiewaarde en ideeën. Let op dat je geen request-dump plaatst. Mijn advies; denk na over een interessante discussie, kom met ideeën en voorbeelden, een meer uitgebreide post en probeer het dan nog eens. (En als je twijfelt, drop mij of een van mijn forumcollega's dan even een berichtje)

Dit topic heeft erg weinig discussiewaarde noch levensvatbaarheid.

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Dit topic is gesloten.