Toon posts:

SMART TV die films 'loopt' vanaf een USB

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Wij zijn al een tijdje op zoek naar schermen van 42" die de functionaliteit hebben dat films vanaf een USB in een non-stop loop worden afgespeeld. We dachten dat we dan een SMART TV nodig hadden maar nu blijkt dat alle SMART TV's die bij de mediamarkt staan niet deze loop functie hebben. Dat is ons verteld.

Ik ben echt een leek op dit gebied dus ik hoop dat ik niet een hele domme vraag stel en dat het antwoord heel simpel is.

De schermen worden gebruikt op een locatie van een winkel die 24uur per dag open is. We willen een productfilm op die schermen afspelen. Zonder geluid.
Het liefst zetten we die film op een USB en stellen we die zo in dat het non-stop door 'loopt'

Is er hier iemand die hier wat licht op kan schijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:45

M2M

medicijnman

is het niet handiger een domme tv te nemen (kostenbesparing) en een android HDMI stick daarbij aan te schaffen, a 30 euro, die prima alles af kan spelen en waarbij de softwarematig de vrijheid hebt om de boel in een loop te gooien?

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat klinkt inderdaad wel logisch. Heeft de dongel dan ook opslagcapaciteit of moet er naast de HDMI stick ook nog een USB stick met de film in de TV? En hebben alle HDMI sticks die 'loop' functie? Ik kom die info bijna niet tegen in de specificaties van die sticks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Het gaat niet om de hdmi stick of die de loop functie heeft, maar de android ap waarmee je de film afspeelt.

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Volgens mij ondersteunt VLC gewoon looping, gewoon een playlist aanmaken met alleen dat eene filmpje.
Meeste dongles ondersteunen micro-sd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Waar stop je die micro-SD dan in?

De TV's hebben overigens geen toegang tot internet, ze staan in het buitenland. Dus app's downloaden via de dongel wordt lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:19
In het card slot.
Afbeeldingslocatie: http://image1.geekbuying.com/content_pic/201212/geekbuying-bb84816b-2b19-46c2-90de-1218667aa204.jpg
Verwijderd schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 17:28:
De TV's hebben overigens geen toegang tot internet, ze staan in het buitenland. Dus app's downloaden via de dongel wordt lastig.
Kan je die niet ergens voorinstalleren dan? Je moet toch ergens die setup preparen om neer te kunnen zetten?

[ Voor 64% gewijzigd door jip_86 op 11-08-2014 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Verwijderd schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 17:28:
Waar stop je die micro-SD dan in?

Doe eens wat minder passief en ga eens op onderzoek uit ..

1) HAd je makkelijk even op kunnen zoeken
2) Jij kan de dongel thuis toch even aansluiten of op werk en dan opsturen ?

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok. Nou excuus voor mijn passiefheid. Zoals ik hierboven al had vermeld ben ik absoluut niet technisch en was het te verwachten dat ik vragen ging stellen die makkelijk te beantwoorden waren.

Om dan gelijk te gaan roepen dat iemand passief is,.. maar goed.

Maar hartelijk bedankt voor je advies en feedback. Topic mag gesloten worden.
Pagina: 1