Ik heb al 5 jaar een e-mailadres van T.net, maar ik gebruik het nooit omdat ik altijd vergeet waar het te vinden is. Zo-even (bah, nieuwe spelling) wou ik m'n e-mail gebruiken, maar ik zoek alweer tien minuten tevergeefs waar het verstopt zit. Is het geen idee om dit te integreren in de interface onder de knop met gebruikersnaam, waar ook inventaris etc. zitten; of onder de knop met DMs?
Aangezien we het niet meer als dienst leveren denk ik niet dat het nuttig is om er werk in te steken voor die paar mensen die dat adres nog hebben te tonen.
Je wachtwoord kun je volgens mij syncen via je account pagina en de mail is te vinden op mail.tweakers.net
Je wachtwoord kun je volgens mij syncen via je account pagina en de mail is te vinden op mail.tweakers.net
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Ow, afgeschaft. In dat geval heeft het geen zin die van mij vanonder het stof te halen - mag je meteen de mijne definitief schrappen, in zoverre dat niet al gebeurd is (ik geraak niet ingelogd).Kees schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 18:18:
Aangezien we het niet meer als dienst leveren denk ik niet dat het nuttig is om er werk in te steken voor die paar mensen die dat adres nog hebben te tonen.