Omdat mijn panasonic 50" VT30 aan vervanging toe is (stuk pdp paneel) mag ik opzoek naar een nieuwe TV. Ik wil graag iets groters hebben dan dat ik nu heb, 55" lijkt voor de hand te liggen daar ik veel groter thuis niet verkocht krijg.
Ik heb de volgende wensen;
Max 2000 euro
4K is leuk maar waarschijnlijk net niet voor dit budget
TV wordt veel gebruikt om op te gamen en films op te kijken, audio is niet belangrijk, hangt een audio systeem aan. (gamen via een PS4..)
smart tv hoeft niet echt spannende functies te hebben als netflix maar werkt,
kijk via een kpn kastje tv, interne tuners hdd's ed zijn leuk maar niet nodig
Ik twijfel zelf aan de volgende modellen
panasonic VT 60 (vind de zwartwaarden van plasma altijd nog beter dan de meeste LED's)
Samsung UE55F8000 (is wel een "oud" model, twijfel over de meerwaarde van de nieuwe reeks)
Sony KDL-55W828B (veel genoemd op tweakers, maar of deze echt beter is dan bovenstaande 2?)
en de gebruikelijk net boven budget TV die ik wel gaaf vindt
samsung-ue55hu7500 (2600 euro, hamvraag is, is het die 600 euro extra wel waard?)
Hebben jullie misschien nog tips? De LG lg55ub950v leek bijv heel leuk maar wordt redelijk afgebrandt op het internet, ben benieuwd naar jullie tips!
(ga trouwens as zaterdag ff op pad om te kijken)
Ik heb de volgende wensen;
Max 2000 euro
4K is leuk maar waarschijnlijk net niet voor dit budget
TV wordt veel gebruikt om op te gamen en films op te kijken, audio is niet belangrijk, hangt een audio systeem aan. (gamen via een PS4..)
smart tv hoeft niet echt spannende functies te hebben als netflix maar werkt,
kijk via een kpn kastje tv, interne tuners hdd's ed zijn leuk maar niet nodig
Ik twijfel zelf aan de volgende modellen
panasonic VT 60 (vind de zwartwaarden van plasma altijd nog beter dan de meeste LED's)
Samsung UE55F8000 (is wel een "oud" model, twijfel over de meerwaarde van de nieuwe reeks)
Sony KDL-55W828B (veel genoemd op tweakers, maar of deze echt beter is dan bovenstaande 2?)
en de gebruikelijk net boven budget TV die ik wel gaaf vindt
samsung-ue55hu7500 (2600 euro, hamvraag is, is het die 600 euro extra wel waard?)
Hebben jullie misschien nog tips? De LG lg55ub950v leek bijv heel leuk maar wordt redelijk afgebrandt op het internet, ben benieuwd naar jullie tips!
(ga trouwens as zaterdag ff op pad om te kijken)