[C#] Tobo sluiten en command uitvoeren na klikken knop

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:20
Ik heb mijn eerste Windows Phone 8.1 app gemaakt. Hierbij heb ik ook voor het eerst MVVM gebruikt.

Hierin zit een textbox en een knop. De knop heeft een command met een command parameter (tekst van textbox).
Als er op de knop geklikt wordt, dan wordt het command uitgevoerd.
Als er in de textbox geklikt wordt, dan verschijnt het toetsenbord.
Tot zover werkt alles.

Ik wil het volgende voor elkaar krijgen:
Als er op de knop geklikt wordt, dan moet het toetsenbord verdwijnen en het command uitgevoerd worden.

Maar op dit moment verdwijnt het toetsenbord zodra ik op de knop klik. Het command wordt echter niet uitgevoerd. Ik moet dus nogmaals op de knop klikken om het command uit te voeren.

Hoe krijg ik het voor elkaar dat het toetsenbord verdwijnt en het command gelijk uitgevoerd wordt, zodra ik 1 keer op de knop klik?

Ik kan nergens iets vinden hierover. Alleen oplossingen door de focus van de textbox weg te halen.
Alleen krijg ik dat met MVVM niet voor elkaar (ben al blij dat ik de basis van MVVM een beetje doorheb).
En het weghalen van de focus lost, denk ik, ook niet het probleem van het niet uitvoeren van het command op.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:43
Wordt de knop überhaupt ingedrukt de eerste keer, of verdwijnt enkel het toetsenbord door het verlies aan focus van de textbox (doordat je op iets anders drukt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:20
ThomasG schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 13:24:
Wordt de knop überhaupt ingedrukt de eerste keer, of verdwijnt enkel het toetsenbord door het verlies aan focus van de textbox (doordat je op iets anders drukt)?
Het command wordt niet uitgevoerd, dus ik ga er van uit dat alleen de focus veranderd.
Ik heb even GotFocus op de knop toegevoegd in de code behind en die wordt uitgevoerd als ik de eerste keer op de knop klik.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro