Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop voor studie, games, etc.

Pagina: 1
Acties:

• security19
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-11 11:36
Wat ga je met je laptop doen?
Mijn laptop heb ik voornamelijk nodig voor mijn studie, Game development. Ik moet werken met programma's zoals unity. Graag zou ik ook games op hogere kwaliteit willen spelen (games zoals bf4).

Wat is je budget?
Mijn budget ligt tussen de 1200 en de 1500 euro.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik moet hem voor mijn opleiding mee nemen. Qua inch zit ik zelf te denken aan 17.3 ( heb ik nu ook en valt me mee qua reizen.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Momenteel heb ik een asus k73sd 2 jaar in gebruik. De behuizing valt me goed in de smaak en hardware bevalt ook wel (behalve qua games tegenwoordig).
Mijn voorkeur ligt daarom bij asus.

Bij hardware zit ik te denken aan:
Processor intel i7 4e gen.
Ram: 8gb ram (of hoger)
Videokaart: GeForce GTX 850M, GeForce GTX 860M of hoger ( 2gb vram of meer).
Opslag: 1 ssd 128GB/256GB + 1 hdd 500GB/1TB
Beeld: 17,3 Inch

Opties

Optie 1: asus N750JK-T4069H

Optie 2: MSI Gaming Series GS70 2PC-283NL Stealth

• Elaynegalad
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-12-2016
Bijna dezelfde Laptop maar goedkoper: pricewatch: MSI Gaming Series GS70 2PC-047NL Stealth.

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-11 12:39
Lenovo Y50?

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
Lenovo Y50 is denk ik de beste optie. Erg scherpe prijs/kwaliteitsverhouding. Hij voldoet ook aan (bijna al) je hardware eisen. Hij is namelijk alleen maar leverbaar met een 15,6" scherm.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:25

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Met een GTX850M kun je prima gamen, maar niet op high. Ik zou de N750JK laten liggen (al is het een prima laptop) in jouw geval.

• YDeciever
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 30-12-2022
De Lenovo y50 ziet eruit als een goede optie. Ook qua draagbaarheid tov de n750 en de grafische kracht voor games. Daarnaast heeft de n750 wel meer opslag mogelijkheid, aangezien deze twee plekken heeft voor een HDD of SSD en een beter beeldscherm. Stel je gaat alleen gamen, dan is de y50 de keuze. WIl je ook photoshoppen of bezig gaan met opmaak, dan is het scherm van de y50 wat minder.

De GS60 of 70 zijn erg aanlokkelijk. Mooi design, dun licht. Echter zijn testen op notebookcheck.net te vinden. Deze geven duidelijk aan dat MSI de koeling niet onder controle heeft.

• security19
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-11 11:36
Wat ik weet van asus is dat de koeling prima is altans bij mijnt is dat zo. Bij die msi is dat beeldscherm zo soepel en dat lijkt me niet zo stevig qua reizen. Wat betreft die lenovo dat is een 15.6 inch?

Als ik games nou stapje terug zou doen medium ipv high, zou dat dan een betere keus zijn? Denk dat games op high beter op een desktop kan qua prijs.
En dat mijn laptop wat meer studie gericht word.
Pagina: 1