Toon posts:

Mini itx behuizing maken/ 3D tips/ en hulp nodig

Pagina: 1
Acties:
  • 357 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Voor een school project (en tevens later voor eigen gebruik) maak ik een mini pc'tje, met een laag energie verbruik, onder de titel van "green-pc"

#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Athlon 5350 Boxed€ 46,90€ 46,90
1ASRock AM1H-ITX€ 47,05€ 47,05
1Crucial CT51264BA160BJ€ 33,98€ 33,98
1Sandisk Solid State Drive 64GB€ 39,88€ 39,88
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 167,81

Het moederbord heeft een 19v DC jack, dus het geheel word door een laptop adapter van stoom voorzien.

Nu wil ik graag zelf een behuizing maken, maar weet niet zo goed waar te beginnen.

Ik dacht zelf aan 2 opties.
1) ik maak een 3D ontwerp en laat deze uitprinten.
2) ik ga aan de slag met wat hout, aangezien ik dat wel erg goed vind passen bij dit project.

Ik zou graag jullie visie op dit willen horen, en hopelijk met wat tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-10 18:50

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

3) Wil je ook dat ik het in elkaar zet?

Even zonder dollen. Het is vrij karig wat je gedaan hebt. Kom op z'n minst zelf met ideeen en vraag hoe ze gemaakt kunnen worden i.p.v. andersom. Het is jouw project voor jouw eigen cijfer. Laat niet iemand anders jouw werk opknappen..

//nuff said

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:06

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Laat eerst eens zien wat je zelf bedacht hebt, wij gaan namelijk niet jou schoolproject voor je bedenken ;)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Dit is wel erg karig.
Je hebt inderdaad 2 keuzes, en daarin zul je zelf een keuze moeten maken. Want onderdeel van het schoolproject zal waarschijnlijk ook de beweegreden zijn waarom je voor 1 van de opties bent gegaan.
Aangezien we hier geen huiswerkvragen doen voor anderen gaat er een slotje op.
Mocht je echt een ontwerp hebben, en bijvoorbeeld vraagtekens zetten bij de mate van realiseerbaarheid, dan kan dat best hier gevraagd worden, maar deze keuze zul je toch zelf moeten maken.

Dit topic is gesloten.