Hi Tweakers,
Ik heb nu tijdje mijn pc maar wil toch overstappen naar wat stillere PC, wil dit bereiken door over te stappen op waterkoeling en een stillere kast.
Aangezien ik totaal nieuw ben in de waterkoeling hoop ik dat jullie mij beetje de juiste weg op kunnen helpen.
Ik heb momenteel deze setup:
CPU: AMD FX-8350
GPU: R9 280X
Mobo: Asrock 970 Extreme 3 rev 2.0
Ram: 8gb corsair
PSU: 750w OCZ
Ik zat te kijken naar een Corsair H100i maar las hier toch wat negatieve verhalen over.
Mijn vraag is dan ook aan jullie: wat voor oplossingen zijn er voor mij?
Wil natuurlijk zo goed mogelijke koeling behalen aangezien mijn AMD CPU nog wel is warm kan worden tijden full load en zo stil mogelijk voor zo laag mogelijke prijs
.
Overweeg ook nog overstap naar Fractal Design Define R4 kast.
Ik heb nu tijdje mijn pc maar wil toch overstappen naar wat stillere PC, wil dit bereiken door over te stappen op waterkoeling en een stillere kast.
Aangezien ik totaal nieuw ben in de waterkoeling hoop ik dat jullie mij beetje de juiste weg op kunnen helpen.
Ik heb momenteel deze setup:
CPU: AMD FX-8350
GPU: R9 280X
Mobo: Asrock 970 Extreme 3 rev 2.0
Ram: 8gb corsair
PSU: 750w OCZ
Ik zat te kijken naar een Corsair H100i maar las hier toch wat negatieve verhalen over.
Mijn vraag is dan ook aan jullie: wat voor oplossingen zijn er voor mij?
Wil natuurlijk zo goed mogelijke koeling behalen aangezien mijn AMD CPU nog wel is warm kan worden tijden full load en zo stil mogelijk voor zo laag mogelijke prijs
Overweeg ook nog overstap naar Fractal Design Define R4 kast.