Ik moet een pc upgraden voor een klant van mij. (ja,ik heb een pc winkeltje)
Nu zit er wel een addertje onder het gras, meer uitleg bij specificaties ! !
De pc zelf is nooit door mij verkocht, hij komt uit een 2de hands winkel. (aangekocht 2 jaar geleden voor 200 €)
Geen slechte aankoop, maar de pc zit vreemd in elkaar...
Ik zoek een?
Videokaart voor de games: World of Warcraft, Rome Total Ware 3 & Runescape 3
In de toekomst wordt er ook GTA 5 op geïnstalleerd (nu nog niet uit)
Wat is je budget?
~300 € (verkoopprijs)
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee die zijn er niet
Volgens mij heb ik een Low Profile kaart nodig.
Ik kan een gewone grafische kaart nemen maar dan wordt deze volledig afgesloten door de Haupage TV kaart
De CPU koeler verhinderd me om de TV kaart in het bovenste PCI slot te plaatsen.
Verder zit de kast redelijk vol, maar alle temperaturen zitten goed.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Moederbord: ASUSTek P5Q-E (LGA 755) - Dit is een ATX
Processor: Intel Core 2 Quad Q 9400 @ 2.66 GHz - Hier zit een koperen Zalman koeler op - (dit is gewoon de standaard snelheid - Temperatuur ~40°c)
Ram: 8 Gb DDR2
SSD: Intel 320 Series 100 Gb - Hier zit Windows 8.1 op geïnstalleerd
HDD: Westren Digital Green WD 10EZRX 1Tb - Hier zit Windows 7 Pro op geïnstalleerd
HDD2: Westren Digital Green WD 10EZRX 1Tb - Hier zit Windows XP op geïnstalleerd
Kast: Cooler Master HAF XM
PSU: 600 W
Overige hardware: USB 3.0 in PCI express, Haupage TV kaart in PCI, 3 x Chassis Fan verder nog 2 x DVD RW, 1 x BLU-Ray, 1 x Floppy
Grafische kaart : Er zit een Grafische kaart GeForce GTS 250 geïnstalleerd in slot 2 (PCIe x16_2 black)
In slot 1 zit geen Grafische kaart geïnstalleerd. (PCIe x16_1 blue)
Het moederbord zit goed vol, het lijkt me het beste om een Low profile kaart te installeren
De GeForce GTS 250 wisselen of weglaten heb ik geprobeerd, maar dan start de computer niet meer op.
Een andere grafische kaart in de plaats monteren lukt dan weer wel.
Wanneer ik een low profile kaart neem en deze monteer in het blauwe slot is er geen probleem.
Er is plaats voor een gewone grafische kaart, maar de luchttoevoer wordt dan geblokkeerd door de Haupage TV kaart.
Lijkt me niet ideaal dus.
Nu zit er wel een addertje onder het gras, meer uitleg bij specificaties ! !
De pc zelf is nooit door mij verkocht, hij komt uit een 2de hands winkel. (aangekocht 2 jaar geleden voor 200 €)
Geen slechte aankoop, maar de pc zit vreemd in elkaar...
Ik zoek een?
Videokaart voor de games: World of Warcraft, Rome Total Ware 3 & Runescape 3
In de toekomst wordt er ook GTA 5 op geïnstalleerd (nu nog niet uit)
Wat is je budget?
~300 € (verkoopprijs)
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee die zijn er niet
Volgens mij heb ik een Low Profile kaart nodig.
Ik kan een gewone grafische kaart nemen maar dan wordt deze volledig afgesloten door de Haupage TV kaart
De CPU koeler verhinderd me om de TV kaart in het bovenste PCI slot te plaatsen.
Verder zit de kast redelijk vol, maar alle temperaturen zitten goed.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Moederbord: ASUSTek P5Q-E (LGA 755) - Dit is een ATX
Processor: Intel Core 2 Quad Q 9400 @ 2.66 GHz - Hier zit een koperen Zalman koeler op - (dit is gewoon de standaard snelheid - Temperatuur ~40°c)
Ram: 8 Gb DDR2
SSD: Intel 320 Series 100 Gb - Hier zit Windows 8.1 op geïnstalleerd
HDD: Westren Digital Green WD 10EZRX 1Tb - Hier zit Windows 7 Pro op geïnstalleerd
HDD2: Westren Digital Green WD 10EZRX 1Tb - Hier zit Windows XP op geïnstalleerd
Kast: Cooler Master HAF XM
PSU: 600 W
Overige hardware: USB 3.0 in PCI express, Haupage TV kaart in PCI, 3 x Chassis Fan verder nog 2 x DVD RW, 1 x BLU-Ray, 1 x Floppy
Grafische kaart : Er zit een Grafische kaart GeForce GTS 250 geïnstalleerd in slot 2 (PCIe x16_2 black)
In slot 1 zit geen Grafische kaart geïnstalleerd. (PCIe x16_1 blue)
Het moederbord zit goed vol, het lijkt me het beste om een Low profile kaart te installeren
De GeForce GTS 250 wisselen of weglaten heb ik geprobeerd, maar dan start de computer niet meer op.
Een andere grafische kaart in de plaats monteren lukt dan weer wel.
Wanneer ik een low profile kaart neem en deze monteer in het blauwe slot is er geen probleem.
Er is plaats voor een gewone grafische kaart, maar de luchttoevoer wordt dan geblokkeerd door de Haupage TV kaart.
Lijkt me niet ideaal dus.