Slapende honden bijten niet
Uhnk? Level 13.......
K zit vast in level 2
Oej
K zit vast in level 2
Oej
Sorry ik ben zelf nog HARD aan het bikkelen in level 8. Nog geen methode gevonden om verder te komen.
Dan krijg je het nog lastigOp maandag 11 juni 2001 18:54 schreef Lampie het volgende:
Uhnk? Level 13.......
K zit vast in level 2
Oej
Vrij simpel. Heet Hollington en er zijn 3 broers die jou bevechten (en elkaar).. Je moet ze binnen 4 dagen killen (of aan je kant krijgen). Farelli brothers dacht ik dat ze heten.Op maandag 11 juni 2001 19:10 schreef mini_head_maxi_brains het volgende:
Hoe gaat dat level ook alweer
Als je het lief vraagt wil ik wel wat verklappenOp maandag 11 juni 2001 19:11 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Vrij simpel. Heet Hollington en er zijn 3 broers die jou bevechten (en elkaar).. Je moet ze binnen 4 dagen killen (of aan je kant krijgen). Farelli brothers dacht ik dat ze heten.
Verklap eens een stukje.. plzOp maandag 11 juni 2001 19:14 schreef mini_head_maxi_brains het volgende:
Als je het lief vraagt wil ik wel wat verklappen
Ps, jou naam fokt de lay-out AARDIG op
Je moet gewoon sparen om tegelijk twee hitmans in te huren. Je moet niet uit je terretoriom (?) gaan want dan worden ze pissig.
Als je dan die twee hitmans stuurt save je de game, en je laadt de game net zo vaak tot alle 2 hitmans hun opdracht met succes volbracht.
En dan is er 1 over en da's dan geen probleem meer. Maar je moet de hitmans wel tegelijk sturen en niet 1 en dan een paar uur later nog een , want zodra je de eerste broer omlegd, worden ze boos. Dus gewoon een paar uurtjes wachten.
En ik kan mijn username toch niet meer aanpassen??
Als je dan die twee hitmans stuurt save je de game, en je laadt de game net zo vaak tot alle 2 hitmans hun opdracht met succes volbracht.
En dan is er 1 over en da's dan geen probleem meer. Maar je moet de hitmans wel tegelijk sturen en niet 1 en dan een paar uur later nog een , want zodra je de eerste broer omlegd, worden ze boos. Dus gewoon een paar uurtjes wachten.
Verwijderd
hoeft ook niet (hoop ik)Op maandag 11 juni 2001 19:20 schreef mini_head_maxi_brains het volgende:
Nee, maar ik vind dit eigenlijk 'lelijk' (en das dan niet jou schuld maar die van TopixOp maandag 11 juni 2001 19:20 schreef mini_head_maxi_brains het volgende:
als je de undescores weg haalt en eventueel de laatste s van brains, dan past ie er volgens mij al netjes in
en ik krijg het nog geens op gestart
hij geeft een fout aan dee geluids kaart niet gevonden en dan kun je niet verder
waar kan ik de geluids kaart instellen bij G2 ??
hij geeft een fout aan dee geluids kaart niet gevonden en dan kun je niet verder
Verwijderd
Heb ik idd ook gedaan, 2 trucks (met elk 2 gangsters (met 5 tommyguns per gangster team)erin en 2 hitmans gestuurd, de 2 broers laten afmaken door de hitmans en gelijk die 3e afgemaakt met 2 trucks....was lastig want ik had per gangsters per gangster team over.... maar het is gelukt...zit nu in level 16
Volgens mij moet je dan nog ff die setup.bat draaien, dan pakt ie nog meer uitOp maandag 11 juni 2001 20:47 schreef yeadder het volgende:
en ik krijg het nog geens op gestart
Je kan het spel ook kopen
Verwijderd
dat met die setup.bat klopt.Op dinsdag 12 juni 2001 13:39 schreef UneXisT het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan nog ff die setup.bat draaien, dan pakt ie nog meer uit
Je kan het spel ook kopen
vanaf gisteren ongeveer is ie te koop...heb helaas nog geen geld om te kopen...volgende week
hij ben je voorbij level 13 gekomen?Op dinsdag 12 juni 2001 12:47 schreef Nosfer@tu het volgende:
Heb ik idd ook gedaan, 2 trucks (met elk 2 gangsters (met 5 tommyguns per gangster team)erin en 2 hitmans gestuurd, de 2 broers laten afmaken door de hitmans en gelijk die 3e afgemaakt met 2 trucks....was lastig want ik had per gangsters per gangster team over.... maar het is gelukt...zit nu in level 16
Verwijderd
zoals het daar staat, veel geld verdiend en trucks en tommyguns hebbenOp dinsdag 12 juni 2001 17:16 schreef mini_head_maxi_brains het volgende:
[..]
hij ben je voorbij level 13 gekomen?
en nogmaals veel geld verdienen
Weet iemand ergens een savegame te vinden op het internet?
Ja ik weet het het is laf
Ja ik weet het het is laf
Pagina: 1