Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Kan niet kiezen:( laptop ongeveer 500 euro studie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
Gebruik hem het meest voor internet, mailen en youtube. Misschien af en toe een game maar dat zal dan geen Battlefield ofzo zijn.

Wat is je budget?
Ongeveer 500 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, voor school. Een accu van minimaal 5 uur zou handig zijn.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Wil kiezen uit deze twee:
Hp 15-p032nd
Deze is full HD maar weet niet hoelang ik met de accu zal doen ivm de Amd die wel wat zou verbruiken denk?

Lenovo s440 met i3.
Ziet er goed uit met lange accuduur en bespaart mij ook wat geld. Weet alleen niet of die i3 snel is.

Als er nog een andere laptop is die voor deze prijs en mijn voorkeuren is dan hoor ik dat graag

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-11 14:38

spartacusNLD

This is Sparta!!

pricewatch: Lenovo IdeaPad Z50-70-00365

deze doen!

vooral om t scherm wat full hd is!
gaming zal ik met jou budget op een laptop vergeten iig.

[ Voor 26% gewijzigd door spartacusNLD op 11-08-2014 10:19 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20:58
Heb je hem voor een echte ict studie nodig waarbij je met programma's moet werken of alleen voor mail, films en internet?
Ik raad je aan als je die laatste drie dingen vooral doet om een Tablet te kopen. De Surface 2 is dan een echte aanrader. Een lange accuduur ( ik heb er laats bijna 10 uur film kijken mee gehaald op 1 accu). Gratis Microsoft Office pakket voor twee jaar. 200GB gratis Onedrive opslag. Ik zou er wel een type cover erbij doen zodat je wat beter kan typen. Ik zit ook nog op school en deze surface is echt een verademing. Hij is veel lichter dan een laptop (een halve kilo) en heeft ook nog een full HD scherm.

Daarbij is er ook nog een studentenkorting op de surface2. http://www.microsoftstore...WT.mc_id=PLA_NL_GooglePLA