According to my calculations the problem doesn't exist.
Verwijderd
Zag dit ergens staan, geen idee of het nog relevant is.
Published on May 30, 2013
SIMCITY 5: HOW TO FIX PC ERROR (1603) Simcity 5 installs to 30% then i get a vc++ runtime redistributable package was not installed successfully error
STEPS HERE:
1. Download VC++ 2010 here: http://www.microsoft.com/en-us/downlo...
2. Navigate to: C:\Program Files (x86)\Origin Games\SimCity\__Installer\vc\vc2008sp1\redist
3. Copy the downloaded file in the above directory (If it asks, replace the existing file).
4. Open Origin and install SimCity
5. Play SimCity
Die had ik gevonden
, maar die link gaat naar een 32-bit software. Mijn Windows is 64-bit, dus de 64-bit versie opgezocht en geïnstalleerd maar ook dat lost het probleem helaas niet op.
Probeer de 32-bit versie eens. SimCity zal zelf ook wel 32-bit zijn.egelalexander schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 00:54:
Die had ik gevonden, maar die link gaat naar een 32-bit software. Mijn Windows is 64-bit, dus de 64-bit versie opgezocht en geïnstalleerd maar ook dat lost het probleem helaas niet op.
Geïnstalleerd, maar installatie geeft nog steeds dezelfde fout. Snap er niets vandowntime schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 00:57:
[...]
Probeer de 32-bit versie eens. SimCity zal zelf ook wel 32-bit zijn.
installatie als Administrator uit laten voeren?
Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!
Ik probeerde het vanochtend nog een keer en het werkt nu... Waarschijnlijk een herstart was voldoende.. Opgelost dus gelukkig. Wel gek dat er op internet weinig over was te vinden en dat het daar overal ging over het installeren van bepaalde software. Bedankt voor het mee denken.
Pagina: 1