Vraagje, is het ook mogelijk om een lijst van alle mogelijke in-app purchases van een app te zien?
Ik had verwacht dat dit in iTunes of Google Play wel zichtbaar zou zijn, maar niet dus. Pas als je de app installeert kan je erachter komen wat voor in-app purchases er zijn.
Als voorbeeld, op de iTunes pagina van Angry Birds Go is alleen een lijstje "Top aankopen vanuit app" te zien, maar dus niet alle. En op de Google Play pagina van Angry Birds Go staat alleen een opmerking "Biedt in-app-aankopen" en verder niets. Terwijl, ze vragen rustig $50(vijf-tig dollar!
) voor nieuwe voertuigen of andere in-game upgrades, zie ook deze youtube video:
Het is inmiddels bij de meesten wel een bekend fenomeen denk ik. De in-app purchases zijn de afgelopen jaren behoorlijk uit de hand gelopen, met name in gratis games gericht op kinderen.
Vandaar vroeg ik me af of je die in-app aankopen al van te voren kan inzien.
Als voorbeeld, op de iTunes pagina van Angry Birds Go is alleen een lijstje "Top aankopen vanuit app" te zien, maar dus niet alle. En op de Google Play pagina van Angry Birds Go staat alleen een opmerking "Biedt in-app-aankopen" en verder niets. Terwijl, ze vragen rustig $50(vijf-tig dollar!

Het is inmiddels bij de meesten wel een bekend fenomeen denk ik. De in-app purchases zijn de afgelopen jaren behoorlijk uit de hand gelopen, met name in gratis games gericht op kinderen.
Vandaar vroeg ik me af of je die in-app aankopen al van te voren kan inzien.
mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider