Zoals als jullie zien probeer ik een low budget ''game-pc'' te bouwen wat me niet lukt ik probeerde met zo een budget iets te proberen maar mij zelf lukt het niet vandaar deze topic, hopelijk kunnen jullie mij verder hierbij helpen als het niet lukt dan lukt het niet.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma\'s wil je gebruiken)?
Ik wil er enkel op minecraft spelen, internet surfen en soms en soms Office gebruiken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
450,- (de rest voor assemblage bijv. azerty)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Omdat m'n budget niet hoog is denk ik aan AMD omdat het vaak het goedkoopste is.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Componenten om een pc mee te maken..
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
AMD -Ik hoor er vaak goede dingen over en ben er ook bekend mee zeker omdat het ook goedkoper is dan zijn concurrent Intel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Geluid maakt me niet zo uit maar het zou prettig zijn als het een beetje klein is.
Ik denk zelf dat het een moeilijke taak wordt om een computer te maken met zo een lage budget.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma\'s wil je gebruiken)?
Ik wil er enkel op minecraft spelen, internet surfen en soms en soms Office gebruiken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
450,- (de rest voor assemblage bijv. azerty)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Omdat m'n budget niet hoog is denk ik aan AMD omdat het vaak het goedkoopste is.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Componenten om een pc mee te maken..
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
AMD -Ik hoor er vaak goede dingen over en ben er ook bekend mee zeker omdat het ook goedkoper is dan zijn concurrent Intel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Geluid maakt me niet zo uit maar het zou prettig zijn als het een beetje klein is.
Ik denk zelf dat het een moeilijke taak wordt om een computer te maken met zo een lage budget.