PS3 HDMI poort kapot

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas.
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 31-12-2022
Beste Tweakers,

De HDMI poort op mijn PS3 is al enige tijd kapot, maar nu ik de laatste tijd veel GTA 5 speel, wil ik toch wel weer een werkende HDMI poort. Ik heb al allerlei verschillende kabels en beeldschermen geprobeerd, maar nergens kreeg ik beeld.

Wat kan ik doen om dit te repareren? en wat zal ik nodig hebben als ik het zelf wil doen? *snip*

Alvast bedankt!

[ Voor 13% gewijzigd door BM op 11-08-2014 07:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou ook een component kabel kunnen gebruiken. Dan heb je alsnog Full-HD voor een fractie van de prijs van het vervangen van de HDMI poort (ik zie prijzen vanaf 75 op google voorbij komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas.
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 31-12-2022
Verwijderd schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 21:47:
Je zou ook een component kabel kunnen gebruiken. Dan heb je alsnog Full-HD voor een fractie van de prijs van het vervangen van de HDMI poort (ik zie prijzen vanaf 75 op google voorbij komen)
Ik ben er vergeten bij te zetten dat ik het op een PC monitor speel, en niet op een TV. Dus ik heb alleen een VGA, DVI en HDMI aansluiting ter beschikking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:46

BM

Moderator Spielerij
Als je inderdaad verschillende kabels en monitoren geprobeerd hebt is de kans groot dat inderdaad je HDMI poort kapot is. Mocht je nog garantie hebben (je geeft niet aan hoe oud je PS3 is, dus dat is gokken) zou je contact op kunnen nemen met Sony voor een reparatie. Verder betwijfel ik of er buiten Sony veel partijen zijn die zoiets kunnen repareren, maar dit forum is niet direct de plek om naar die diensten te vragen.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three