Beste allen,
Ik ben op zoek naar een HTPC kast die ruimte bied voor mn videokaart
ik heb vorig jaar een HTPC kast in elkaar getoverd en had toen een kleine silverstone kast gekocht.
Ik kocht ietsjes later een videokaart en deze paste er niet in en was toen noodgedwongen mijn oude desktop te voorschijn te halen om alles daar in te bouwen.
Maar nu wil ik dus als nog een HTPC kast waar wel alles in past.
Dit is wat er in moet komen:
AMD A10-6800K Black Edition
Scythe Shuriken Rev. B
Asrock FM2A75 PRO4-M
Kingston ValueRAM 8 GB DIMM DDR3-1333
Kingston SSDNow V300 120 GB
Samsung DVD-Writer SH-224DB
CoolerMaster B600 600W
Club 3D Radeon HD 7870, 2048MB, royalKing
Ik zoek een HTPC kast die niet hoger is dan 21cm en het moet beschikken over USB 3.0
iemand een suggestie?
mij lijkt die cooltek G3 wel wat, maar ook al geeft ie aan dat er een videokaart in kan met een maximale lengte van 31,5cm, weet ik niet hoe dat zit met de hoogte, want de videokaart is behoorlijk hoog door zijn koeling.
Alvast bedankt voor het meedenken
Groeten!
Ik ben op zoek naar een HTPC kast die ruimte bied voor mn videokaart
ik heb vorig jaar een HTPC kast in elkaar getoverd en had toen een kleine silverstone kast gekocht.
Ik kocht ietsjes later een videokaart en deze paste er niet in en was toen noodgedwongen mijn oude desktop te voorschijn te halen om alles daar in te bouwen.
Maar nu wil ik dus als nog een HTPC kast waar wel alles in past.
Dit is wat er in moet komen:
AMD A10-6800K Black Edition
Scythe Shuriken Rev. B
Asrock FM2A75 PRO4-M
Kingston ValueRAM 8 GB DIMM DDR3-1333
Kingston SSDNow V300 120 GB
Samsung DVD-Writer SH-224DB
CoolerMaster B600 600W
Club 3D Radeon HD 7870, 2048MB, royalKing
Ik zoek een HTPC kast die niet hoger is dan 21cm en het moet beschikken over USB 3.0
iemand een suggestie?
mij lijkt die cooltek G3 wel wat, maar ook al geeft ie aan dat er een videokaart in kan met een maximale lengte van 31,5cm, weet ik niet hoe dat zit met de hoogte, want de videokaart is behoorlijk hoog door zijn koeling.
Alvast bedankt voor het meedenken
Groeten!