Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxkylexx
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-09-2023
Hallo Tweakers,

Ik heb het gevoel dat mijn Sandisk Extreme 3.0 USB overleden is.
Wanneer ik deze in mijn laptop of in mijn pc steek zie ik hem nergens verschijnen.
Ik heb al aardig wat rondgezocht op internet maar hiermee kom ik ook niet verder, ik heb gekeken bij "Disk Management" maar ook hier zie ik mijn usb niet.
Wel zie ik mijn USB bij "Safely remove hardware and media" en bij mijn "Device Manager" maar ook hiermee kom ik niet verder.
Een paar dagen geleden heb ik mijn USB voor het laatst gebruikt om een film over te zetten zonder enig probleem.

Even voor wat info ik draai Windows 8, de USB is de 32gb versie en ik heb het geprobeerd in 2.0 en 3.0 aansluitingen.
Kan iemand mij verder helpen?? :') :X

[ Voor 9% gewijzigd door xxkylexx op 10-08-2014 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Ik kan wel raden waar we het over hebben, maar zeker ben ik niet.

Waar je het over hebt, is je stick, neem ik aan? Deze maakt gebruik van een usb aansluiting, logisch.

Is nu je stick kapot, of je usb. Om dat te controleren, stop iets anders in de usb. Werkt dat, is de usb niet stuk. En je stick wel.

Versies van usb zijn: usb1, usb2 en usb3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxkylexx
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-09-2023
Reepje schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 12:03:
Ik kan wel raden waar we het over hebben, maar zeker ben ik niet.

Waar je het over hebt, is je stick, neem ik aan? Deze maakt gebruik van een usb aansluiting, logisch.

Is nu je stick kapot, of je usb. Om dat te controleren, stop iets anders in de usb. Werkt dat, is de usb niet stuk. En je stick wel.

Versies van usb zijn: usb1, usb2 en usb3.
Ik bedoel inderdaad mijn stick, andere apparaten werken wel gewoon.
Hij zal jammer genoeg ook wel gewoon kapot zijn maar ik dacht misschien heeft iemand nog iets omdat ik hem eigenlijk hard nodig heb op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Soms komt het voor, dat de metalen contacten in de usb aansluiting wat brak zijn. Door een beetje met de stick te spelen (beetje verder erin duwen, of juist halve mm eruit) wil die soms opeens weer goed contact maken.

Evengoed is de stick gewoon stuk gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:08
Andere pc's proberen?

Met ubuntu livecd proberen of hij daar werkt, schijfbeheer starten, en kijk of hij daar zichtbaar is.