Wijziging User Review - repsaj nt2nitro

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-08 15:18
Betreft verkoop van Netgear Prosafe Gigabit Plus GS105PE.

Feedback is niet-zakelijke van aard en betreft "beschuldigingen" dat ik als verkoper de advertentie incorrect heb geplaatst.

Er mist niks aan de advertentie en er is altijd - bij elke V&A advertentie - een snelle link te vinden naar het originele product met de specificaties die Tweakers kent van het product.
Daarbij wordt gesproken over het missen van een stroomadapter. Deze mist niet, want dit hoort er niet bij.
Ikzelf heb hem verkeerd gekocht, maar koper beweert dat ik hem verkeerd gekocht heb, door het missen van de stroomadapter, maar ik moest een type hoger van de Netgear (GS108PE) hebben. Die is hetzelfde, maar meerdere poorten.

Het komt er op neer dat de koper een impuls aankoop heeft gedaan - en zich dus niet goed heeft ingelezen - waardoor hij hem terug wilt brengen.
Dat de koper het niet terecht vind dat hij deze terug kan brengen kan ik wel begrijpen als het een tweedehands koop betrof van een gebruik product, met een beetje korting. Maar het product was nieuw - enkel de doos was opengemaakt - en de korting was dik 30% van de aanschafprijs.
De advertentie stond tevens op Marktplaats, en daar stond wel meer info over het product, omdat het publiek van Tweakers toch anders is dan Marktplaats. Daar stond meer toegelicht, maar dat acht ik bij Tweakers niet nodig, het toevoegen van onnodige toevoegingen betreffende specs.

Mijn inziens klopt deze review niet en zal deze gewist moeten worden, of zodanig aangepast dat deze niet kinderachtig van aard is. Want sowieso voldoet het product voor de volle 100% aan de beschrijving.

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nt2nitro
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Beste Jasper,
Als ik zelf iets verkoop, doe ik dat om een ander er een plezier mee te doen.
Mocht het product dan om een of andere manier niet voldoen, kunne ze het bij mij altijd terugbrengen.
De hele discussie hoe wat waar en wanneer interesseert me eigenlijk niet.
Feit is dat jij na aankoop gelijk begint van " gekocht is gekocht " doet mij nogal kinderachtig aan.
Ik ben dan ook geenszins van plan om iets van mijn reactie terug te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Nico, ik zou je willen verzoeken om mijn teksten te lezen van hierboven. Daar staat toegelicht waarom ik zei wat ik zei. En verzoek tot doorlezen van de spelregels: How to - V&A feedback laten aanpassen

Koper doelt op dit bericht: Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/mblvszrfun8qkth/Schermafdruk%202014-08-10%2015.18.26.png?dl=1

[ Voor 49% gewijzigd door repsaj op 10-08-2014 15:25 ]

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Niet zeer zinvol dit. Ik houd de eer aan mezelf en verzoek bij deze de Mods om het topic te wissen.

[ Voor 54% gewijzigd door repsaj op 12-08-2014 13:00 ]

x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nt2nitro
  • Niet online
Dat klopt helemaal Jasper, helaas is jouw reactie dan weer kleuterklas niveau.

Misschien een tip voor jou, vraag eens aan je ouders of ze het hoofdstuk fatsoensnormen nog even met je door kunnen nemen. Daar schort het een en ander aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nt2nitro
  • Niet online
Hoi Jasper, goed idee.

Ik vind het wel jammer dat je eigen reacties elke keer veranderd en ( zelfs je naam ) aanpast. Vraag gelijk even of ze jou commentaar bij de te verkopen switch weghalen. Dat slaat nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Ik werk er niet aan mee. Case closed.

x

Pagina: 1

Let op:
Let op: dit topic is alleen bedoeld om beide partijen bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban.