Beter 1 hand in de lucht, dan geen hand!
Verwijderd
Zo te zien zit er dus wel een bijtende stof in.Centropy schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 11:05:
Ik heb een 60" infinia plasma tv van ongeveer 3 jaar oud, bij het schoonmaken met speciale spray (speciaal voor lcd/plasma zonder bijtende stoffen zoals alcohol etc) komt er ineens een vlek in het lijkt de coating?
Ziet foto rechts boven, Iemand een idee wat het is en wat te doen?
[afbeelding]
Wat is het merk van de cleaner?, misschien kan je hen aanschrijven.
Hier kan je niets meer aan veranderen of de fabrikant moet met een oplossing komen.
Al eens gegoogled op soortgelijke ervaringen?
Verwijderd
Verder, maar das een beetje laat, altijd gewoon met een beetje puur water schoonmaken. Die spraytjes zijn echt onzin.
[ Voor 52% gewijzigd door Lumics op 10-08-2014 11:31 ]
http://www.amazon.co.uk/G...200ml-Micro/dp/B00E7VPZ6M
Deze om precies te zijn, altijd al gebruikt ook vaker op deze tv, en vele andere schermen, nooit eerder problemen ondervonden. Vandaar mijn grote schrik...
[ Voor 6% gewijzigd door Centropy op 10-08-2014 11:33 ]
Verwijderd
Dan zitten er toch weekmakers in en merk je dit pas na verloop van tijdCentropy schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 11:32:
Het is van grundig, met speciale microvezel doek etc
http://www.amazon.co.uk/G...200ml-Micro/dp/B00E7VPZ6M
Deze om precies te zijn, altijd al gebruikt ook vaker op deze tv, en vele andere schermen, nooit eerder problemen ondervonden. Vandaar mijn grote schrik...
[ Voor 69% gewijzigd door Centropy op 10-08-2014 11:36 ]
Verwijderd
Ok, ik zou de support van Grundig bellen en een vertegenwoordiger langs laten komen om samen een stukje te proberen. Waarschijnlijk zegt hij dat de coating niet goed is.Centropy schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 11:35:
Nou volgens de verpakking niet dus... Het zou ook niet hamdig zijn van ze omdat ze dan allemaal claims krijgen, zeker als uit een test blijkt dat er bijtenden stoffen inzitten, dad niet handig in europa,....
Ook lg ervan op de hoogte stellen en, iemand langs laten komen, hiervan uit kijken wat eruit komt.
Misschien zit er wel een nieuwe tv in uit coulance van Lg.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2014 11:43 ]
Ik heb zelf ontzettend goede ervaringen met LG. Tot 3x toe een replacement gehad, en bij de laatste replacement een upgrade gekregen naar het actuele topmodel LED TV die 3x de waarde had van de aangeschafte tv.
Ik zou sowieso de moeite nemen om het voor te leggen aan LG Service.