mogen weblogs als advertentie gebruikt worden?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen73
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik vind weblogs zoals onderstaande bijzonder storend:

The Basics: Quadcore PC voor 140 euro.

Niet alleen staan ze prominent op de frontpage omdat er klaarblijkelijk (net zoals door mezelf) wel vaak genoeg op de header geklikt wordt, maar je kunt de "weblog" niet downmodden, unliken, rapporteren als spam of wat dan ook. Ik zal de laatste zijn die kwaliteitseisen gaat stellen aan wat iemand wil bloggen, maar dit is geen bloggen.

[ Voor 12% gewijzigd door Jeroen73 op 10-08-2014 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:07

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik vraag mij ook af wat voor voorwaarden er worden gesteld aan het opzetten van een Tweakblog (ik heb er ook ooit een aangemaakt, dus ik weet het niet meer)). En op dit specifiek punt, dit mag volgens mij gewoon. Natuurlijk zou dit veel beter passen in V&A, maar je bent erg vrij in het gebruik van de Tweakblog om dit soort zaken te schrijven.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is hier heel recent ook al naar gevraagd, kan het mobiel zo snel niet vinden.

Tweakblogs zijn niet anders dan andere blogdiensten: je kan het zelf invullen zoals je wil, zolang zaken niet tegen de wet in gaan. En uiteraard als zaken dusdanig bont gemaakt worden, maar de basis is een eigen stukje content, met zelf reacties beheren, etc. Want dat is wat den blog is - niet alleen hier.

Wellicht dat een ratingsysteem wel prettig zou zijn, maar het zet de deur wagenweid open om andere meningen de kop in te drukken.

Tenslotte is het in dit geval de vraag of het spam is; er is een aanbieding gevonden, en daar zijn meerdere PW artikelen aan geknoopt zonder winkelvoorkeur verder. Tip van iemand die uitvond hoe goedkoop je iets kan bouwen. Zie ook zijn andere blogs met bouwtips, zonder link naar wat voor winkel dan ook. Ik zie daar geen spam in eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
De blog functie bestaat nu al jaren, en nu wordt er voor de eerste keer spam geplaatst. Dit betreft kennelijk nogal een hypothetisch probleem :p

🌞🍃