Fout bij het configureren van Windows-updates.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-06-2022
Nou dat is dus balen. Dochter koopt van haar vakantiebaantje een Sony Vaio en ik ga hem installeren. Na de benodigde updates de melding "Fout bij het configureren van Windows-updates. Wijzigingen worden teruggezet. Zet uw computer niet uit".
Er ontstaat een loop en na 4 keer een herstart en steeds dezelfde melding een factory reset gedaan. McAfee eraf gehaald en helaas na de updates wederom deze melding. Ik krijg domweg de updates er niet op. Ben een beetje door mijn opties heen behalve de laptop terug brengen naar de winkel. Zijn er nog andere workarounds om dit op te lossen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:28

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Windows OEM ISO downloaden en die met je key installeren? Die Sony meuk wil je er sowieso niet op.
Vervolgens windows automatische update uitzetten en met het handje de updates selecteren helpt ook. Dat zou ook met de standaard sony installatie moeten kunnen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
Ik doe het al handmatig. Ben nu voor de 3e keer bezig maar steeds weer die foutmelding. Beetje moedeloos word ik er van :) T'is ook niet mijn eerste laptop die ik config dus snap er echt niks van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
Inmiddels iets verder. Krijg de updates er nu op door te booten zonder 3rd party services en programma's opgestart. Weet ik nog niet welk programma de boosdoener is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dezelfde probleem. Ben al 2 dagen bezig met een ASUS-laptop met W8 erop. Ik heb telefonisch contact gezocht met Asus en zij adviseerden mij om niet meer dan 25 udates tegelijk te selecteren en dat het een Windows-probleem blijkt te zijn. Ik word er ook helemaal moedeloos van. :( 8)7