Qua specs weet ik wat voor soort laptop ik wil en had de Lenovo Y50 bij de Paradigit gekocht. pricewatch unsorted: Lenovo IdeaPad Y50-70-00805NL
Maar het scherm is gewoon niet te doen. Ik zit bijna altijd in de buurt van een raam, maar ook bij felle lampen is het al niet te doen. Voor de rest voldeed deze laptop aan bijna alle specs die ik in een laptop zoek. Dus snel deze laptop weer teruggedaan naar de winkel .
Mijn wensen que laptop zijn:
Misschien weten mensen nog andere Europese Resellers, behalve Mysn Schenker, BTO.eu, Eurocom.
Want eigenlijk zijn de GS60/70 of de Gigabyte P35G prima latops als je deze zelf kan samenstellen.
Hopelijk hebben jullie goede tips.
Maar het scherm is gewoon niet te doen. Ik zit bijna altijd in de buurt van een raam, maar ook bij felle lampen is het al niet te doen. Voor de rest voldeed deze laptop aan bijna alle specs die ik in een laptop zoek. Dus snel deze laptop weer teruggedaan naar de winkel .
Mijn wensen que laptop zijn:
- 15" of 17" nette behuizing, niet zwaarder dan 2.7kg
- Degelijk scherm full HD, bijvoorkeur mat, geen 3k of 4k scherm.
- Intel Core i7-4700 of vergelijkbaar
- GeForce GTX 850M met GDDR5 of GeForce GTX 860M Maxwell of beter
- 16Gb Ram of zelf uitbreidbaar tot 16Gb
- Mogelijkheid om SSD extra in te bouwen. pricewatch: Crucial M550 M.2 512GB
- Full size keyboard incl numpath
Misschien weten mensen nog andere Europese Resellers, behalve Mysn Schenker, BTO.eu, Eurocom.
Want eigenlijk zijn de GS60/70 of de Gigabyte P35G prima latops als je deze zelf kan samenstellen.
Hopelijk hebben jullie goede tips.