Wijziging User Review - Deismyna fanlesspc

Pagina: 1
Acties:
  • 879 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:45
Ik wil mijn review aan fanlesspc laten aanpassen.

fanlesspc wou een harde schijf die ik aanbood overkopen. Na wat heen en weer gemail over de prijs uiteindelijk tot een deal gekomen en hij zou het geld overmaken. Tevens had hij mij zijn adresgegevens gestuurd.

Ik stuur altijd mijn verkochte spullen pas op zodra ik het geld binnen hebt, en met goede reden blijkt nu. Na een aantal dagen had ik het geld immers nog niet ontvangen. Als ik navraag doe bij fanlesspc krijg ik het volgende terug "nee klopt ik heb een spel gekocht dus het geld is op sorry".
Dit vind ik geen manier van handelen en heb dit ook netjes bij hem aangegeven. Tevens heb ik hem een 1ster review gegeven. Nu krijg ik gisteren opeens een aantal berichten van hem en een nogal kinderachtige 1ster review terug.

Mijn voorstel: ik wil mijn review bij hem laten aanpassen naar:
- beschrijving: geen mening (was immers mijn advertentie, niet die van hem).
- communicatie: 3 sterren, meer ook echt niet.. fanlesspc spreekt wat af maar komt zijn afspraak niet na.
- aflevering: geen mening (want die heeft immers niet plaatsgevonden).
De beschrijving mag wat mij betreft zo blijven.

De 1ster review die hij bij mij heeft achtergelaten mag wat mij betreft verwijderd worden. Ik ben al mijn afspraken nagekomen en er heeft uiteindelijk verder geen transactie plaatsgevonden (door het handelen van fanlesspc).

Ik hoop das fanlesspc zich hier in kan vinden. Ik zal hem direct een link naar dit topic DM'en zodat hij zelf kan reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmericanDragon
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-10 19:37
ik was met vakantie dus daar heb ik niet altijd internet en ik verveel de me een beetje .dus kocht ik een game voor op me laptop dus had geen geld meer voor een hdd voor mijn pc. dus later toen ik internet had had ik dat tegen hem gezegd dat ik geen geld meer had. krijg ik een vrij agressieve mail terug erg jammer zo bedoelde ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
Gezien je vakantie dus ook mijn voorstel voor het wijzigen van de reviews. Verder was mijn DM naar jou toe totaal niet agressief, maar dat kunnen eventuele modjes nog wel terugzien.

Zou je aan kunnen geven of je akkoord bent met mijn voorgestelde wijziging? Dan kan een modje het aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmericanDragon
ik wil gewoon dat u deze beoordeling verwijdert dan doe ik het ook, nog maals zo bedoel de ik het niet.

[ Voor 9% gewijzigd door AmericanDragon op 11-08-2014 00:24 . Reden: edit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobby1971
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:57
.

[ Voor 99% gewijzigd door mobby1971 op 11-08-2014 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
@mobby, ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden.

@fanlesspc, mijn beoordeling laat ik niet verwijderen. Je mag inderdaad blij zijn dat ik hem naar 3 sterren wil laten aanpassen.

Ik hoop dat een moderator zich hier ook in kan vinden, want blijkbaar ben jij het er niet mee eens.
Kan een modje hier laten weten wat we hier verder mee doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmericanDragon
prima ben er wel klaar mee sterf maar in je nest!

[ Voor 1% gewijzigd door AmericanDragon op 11-08-2014 17:18 . Reden: ! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DatBlackBanana
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-10-2024
knip

[ Voor 87% gewijzigd door Microkid op 11-08-2014 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
Haha, prima, dit zegt wel genoeg. Laat mijn 1 ster review maar staan op deze manier. Ik ga er vanuit dat zijn wraakreview wel verwijderd wordt. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:16

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Aan wraak reviews dien we hier zeker niet. Review is dus verwijderd. En fanlesspc mag even afkoelen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: dit topic is alleen bedoeld om beide partijen bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban.