Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Upgrade BIOS HP DL140 G3, geen toegang tot hp site !

Pagina: 1
Acties:

• itcouldbeanyone
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12-09 21:49
Hi, ik heb voor thuis gebruik, laatst een goedkope DL140 G3 server op de kop getikt,
nu heb ik via een ander address 2 quadcore Xeon E5310 aangeschaft.

geinstaleerd, en wat blijkt, ik moet mijn BIOS updaten voordat ik deze processor kan ondersteunen.
dus ik naar de site van HP, om de drivers te downloaden, krijg ik een melding dat ik niet geautoriseerd ben om het te mogen downloaden. :'(

is er hier iemand, die mij hierbij kan helpen, die wel toegang heft om zo'n update te downloaden .

ik sta nu met een server waar ik niks meer me kan

Ben niet slim, maar wel dom

Verwijderd

Als je de link neer zetten kunnen we kijken of iemand het wel kan downloaden. En misschien met je delen.

Edit: Denk dat ik de link gevonden heb en kan hem ook niet downloaden omdat ik geen actieve garantie hebt. Mischien is dit ook bij jouw.

letterlijk:

Beperkt downloaden
De download die u heeft opgevraagd vereist een actieve garantie, HP Care Pack of ondersteuning overeenkomst gekoppeld aan uw HP Support Center profiel. Gelieve aanmelden zodat wij uw recht in aanmerking te komen voor toegang tot de download kan bepalen. Voor informatie over garantie, HP Care Packs en support overeenkomsten in staat de toegang tot downloads of site functies te selecteren zie Help of lees meer informatie over de toegang tot de ondersteuning van HP Materials .

[ Voor 104% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2014 19:35 ]

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

ftp://15.193.112.22/ftp2/...347930/v54733/SP44021.exe

(Da's een IP-adres van HP zelf overigens).

[ Voor 79% gewijzigd door CyBeR op 09-08-2014 19:57 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:02

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Move PNS > CSL

Tijd voor een nieuwe sig..