Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick24
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-07 08:19
Beste Tweakers,

Ik heb tijdelijk 2x 270X te leen van een vriend, aangezien ik graag even wil wachten op de nieuwe serie van nVidia. Nu loop ik tegen verschillende problemen aan die mij driver gerelateerd lijken. Ik heb oa te maken met bluscreens en spontane powerdowns zodra ik ingame ga of bv. youtube filmpjes aan het kijken ben. De bluescreen geeft aan gerelateerd te zijn aan atikmdag.sys, nu heb ik al verschillende dingen geprobeerd zoals:

- Frisse legale installatie Windows 8.1 Pro
- Drivers verwijderen, en opnieuw installeren. Dit met een goede removal tool die alle bestanden daadwerkelijk weghaald.
- Oudere versie van Drivers (CCC 13.12)
- Hardware acceleratie van Flash uitgezet
- Dit
- Beide kaarten los geprobeerd, zonder Xfire dus.
- BIOS Update van het mobo

Specs:

i7 4970k
ASUS Maximus VII Formula
16GB Corsair Dominator Platinums
2x Sapphire R9 270x Dual-X
Corsair AX860i
256GB Samsung 840 Pro

Alsjeblieft help me uit de brand, ik heb het er echt mee gehad :(

[ Voor 6% gewijzigd door Maverick24 op 09-08-2014 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Powerdown, hele PC valt dus spontaan uit? Lijkt mij iig niet iets met de drivers te zijn, als je al problemen hebt met een schone installatie en met maar één videokaart kan het eigenlijk geen driver probleem zijn, drivers zijn gewoon stabiel, anders hadden wel meer mensen problemen. Denk dat je het in je hardware moet zoeken en dan niet eens de videokaarten aangezien je met beide dezelfde symptomen hebt? Zou het dan in de voeding of het moederbord zoeken.

[ Voor 13% gewijzigd door -The_Mask- op 09-08-2014 19:00 ]

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic