kennis nodig, ik zou graag mijn Tritton Kunai 'opvoeren'

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtrafris
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 29-08 12:43
Ik ben zojuist overgestapt van mijn compleet afgeleefde Razer Megalodon naar een Tritton Kunai Wireless.
Graag geen discussie in dit topic over mijn aankoopbeslissing, daar gaat het niet over. Als je het echt wil weten: de Megalodon was een gift, en ik wilde per sé naar wireless, de Kunai is de enige binnen budget die voldoet aan alle eisen.

Anyway, ik ben helemaal niet ontevreden over de Kunai na twee dagen gebruik. Twee dingen zitten me dwars: comfort en volume.
Comfort was binnen tien minuten opgelost door de oorkussens van de Megalodon op de kunai te zetten (het paste gewoon zonder veel gedoe :+ ).

Which leaves us with... Volume! De reden voor dit topic is dat ik simpelweg max volume tekort kom in de headset. Nou ben ik erg verwend met de Megalodon, dat ding blaast je hersenpan volledig tot moes als je m max zet, maar de Kunai is wel érg tam.

Hoe los ik dit op? Ik heb gekeken naar software oplossingen, maar daar valt echt weinig te winnen, dus ik denk dat dit een beetje sleutelen wordt. Vandaar ook dat ik dit topic in electronica plaats, we gaan lekker tweaken }:O

De headset is dus wireless. Aansluiting is via USB, en dan zend het basis stationnetje via 2,4GHz naar de headset. Om die reden gaat een losse audio amp ook niks toevoegen.
Nou is mijn vraag aan de verzamelde tweakers: Hoe zou je dit aanpakken? Hoe moeilijk is he? KAN het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je electronica ervaring ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtrafris
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 29-08 12:43
Niet veel, maar ik kan een beetje solderen en ben niet bang om een soldeerbout op een printplaat te zetten.
Dat ik het nog niet gedaan heb wil alleen maar zeggen dat ik kan putten uit een grotere bron beginnersgeluk :+