Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Headset 150,- euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,
Nadat ik laatst mijn nieuwe PC heb gekocht wil ik er ook een betere headset bij kopen.
Ik zat te twijfelen tussen de Razer megalodon, Logitech G35 en de Audiotechnica ATH-M50X. Het budget ligt rond de 130/150 euro en ik wil goed geluid (Ik ga er ook mee editen enz.) 7.1 hoeft NIET persé maar is natuurlijk wel fijn.
Welke headset gebruiken jullie of raden jullie mij aan?

Groeten,
Mr.Gamer

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

die 7.1 is gewoon marketing onzin, dus daar hoef je al niet naar te kijken.

Zelf zou ik die Audio Technica nemen, erg goed ding zou dat zijn, gezien ie vooral voor muziek bedoeld is, en niet voor games. Als je nog een mic nodig hebt, kun je gewoon een losse clip-on mic kopen, of zo'n ding welke je op je bureau zet. Kunnen een paar euro kosten, al is de kwaliteit dan natuurlijk wel wat aan de mwah kant.

pricewatch: Zalman ZM-MIC 1 is bijvoorbeeld een leuk dingetje voor een paar euro.

[ Voor 16% gewijzigd door RobinHood op 09-08-2014 17:03 ]

People as things, that’s where it starts.

Verwijderd

Topicstarter
De kwaliteit van de microfoons op headset is ook altijd belabberd! Of zou ik toch even doorsparen voor een (2e hands) Astro A40?

Ook zag ik ergens Modmic staan, een soort boommic die je aan de heaset vast maakt. Heeft iemand hier ervaring mee?

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:13
Er is 2 dagen geleden ofzo een round up geweest van headsets in die prijsklasse op de frontpage... begin daar eens.
VasZaitsev schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 17:02:
die 7.1 is gewoon marketing onzin, dus daar hoef je al niet naar te kijken.
Niet altijd.
Veel fabrikanten claimen "7.1 geluid", maar dan zitten er maar 2 speakers in de koptelefoon.
Maar er zijn ook een paar die echt 4 speakers per oor hebben.

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

Topicstarter
Daar was ik ook begonnen maar daar testte ze alleen 'game' headsets. Oftewel mwah geluid met een kutmicrofoon. Ik wilde eigenlijk weten wat jullie van de ATH-M50X vonden. In alle reviews staan alleen goede punten maar ik wil weten wat de slechte punten zijn!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-11 10:08
Ik zou ook wegblijven bij al die surround onzin.

Ik heb een hele tijd de sennheiser PC350 gebruikt en die beviel me erg goed. Maar sinds ik verhuist ben werd het een beetje onhandig dat deze gesloten was want ik hoorde nooit dat het eten klaar is :p

Nu heb ik sinds kort de sennheiser g4me one en die zit zelfs nog lekkerder. Nu is die wel wat boven je budget maar dan zou je ook naar de 360 kunnen kijken. Deze schijnt niet veel te verschillen met de g4me one.

Hallo met Tim

Pagina: 1