Toon posts:

Zeeeer slechte wifi ontvangst op mijn 5s

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb nu al een paar maanden mijn iphone 5S. Maar ik merk dat mijn wifi heel slecht is.
Als ik in mijn kamer ben dan heb ik wifi, appen gaat maar zodra ik een filmpje ga kijken valt de internet weg.

Met mijn samsungs hier voor nooit problemen gehad, dus aan mijn eigen wifi licht het niet. Daarnaast hebben mijn broers ook een 5S en een 5C en bij hun werkt het gewoon goed. Dit is niet alleen thuis maar overal!

Ik begin hier helemaal gek van te worden, kan het aan de wifi antenne van mijn iphone ofzo liggen, dat ik hem terug moet sturen naar garantie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 00:33
Misschien een inkoppertje, wifinetwerk in je iPhone al eens verwijderd en opnieuw toegevoegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat al een paar keer & mijn telefoon al fabrieksreset gegeven.
dennis_rsb schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 16:02:
Misschien een inkoppertje, wifinetwerk in je iPhone al eens verwijderd en opnieuw toegevoegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is inderdaad zo dat iPhones vaker slechte ontvangst hebben dan Samsungs- want iPhones zijn van aluminum en Samsungs van plastic. Plastic laat nu eenmaal meer straling door dan aluminium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja daar heb ik niks tegen, maar zoals ik al zeg heeft mijn broer er geen last van mijn zijn 5s. En het valt me op dat als ik de telefoon in mijn hand heb hij het slechten doet dan dat ik de telefoon een meter van me af zet, dant werkt de wifi wel gewoon normaal.
Verwijderd schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 16:32:
Het is inderdaad zo dat iPhones vaker slechte ontvangst hebben dan Samsungs- want iPhones zijn van aluminum en Samsungs van plastic. Plastic laat nu eenmaal meer straling door dan aluminium.