Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Skatespeare
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-06 10:40
Sinds vanmorgen doet mijn Samsung Galaxy S4 ineens heel raar. Opeens kreeg ik dit lockscreen en ik kom niet meer in mijn telefoon. Heel soms unlockt ie even, maar dan schiet ie gewoon weer terug. Ook na een reboot gaat ie bijna meteen over op dit lockscreen. Soms kan ik wel mijn pincode invoeren, soms niet. Telefoontjes en berichten komen wel gewoon binnen. Iemand enig idee? Het was echt uit het niets. Ja, ik heb gisteren die ellendige Facebook messenger geïnstalleerd, maar verder niets. Ik heb een custom rom, maar die heeft altijd probleemloos gedraaid.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/FPiHye0.jpg

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-10 17:20

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Probeer te rebooten in Safe Mode?

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:29

weebl

YARR!

Dat is het scherm wat je te zien krijgt als je een S View cover gebruikt. Er zit een magneetje in de cover en een sensor in het toestel. Als deze sensor het magneetje detecteert krijg je dit scherm (mits hij aanstaat). Het zou dus kunnen zijn dat er iets met die sensor aan de hand is.

• Skatespeare
weebl schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 13:37:
Dat is het scherm wat je te zien krijgt als je een S View cover gebruikt. Er zit een magneetje in de cover en een sensor in het toestel. Als deze sensor het magneetje detecteert krijg je dit scherm (mits hij aanstaat). Het zou dus kunnen zijn dat er iets met die sensor aan de hand is.
Dat klinkt heel aannemelijk. Enige idee hoe ik dat kan fixen?

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:16

Umbrah

The Incredible MapMan

weebl schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 13:37:
Dat, of de firmware... je kan het ook uitzetten, maar met een custom ROM is dat natuurlijk niet 100%. Software sensor reset?

• Skatespeare
quartex schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 13:35:
Probeer te rebooten in Safe Mode?
Ga ik even proberen of dat nog lukt.
Umbrah schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 13:42:
[...]

Dat, of de firmware... je kan het ook uitzetten, maar met een custom ROM is dat natuurlijk niet 100%. Software sensor reset?
Hoe doe ik dat?

• Skatespeare
Ik kom nu niet eens meer in Recovery mode :{

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:29

weebl

YARR!

Hmm, dat is vreemd. Weet je zeker dat je de juiste toetsencombinatie gebruikt?

En lees dit eens:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2391549

• Skatespeare
weebl schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 13:49:
Hmm, dat is vreemd. Weet je zeker dat je de juiste toetsencombinatie gebruikt?

En lees dit eens:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2391549
Oke thanks. Het is me gelukt om er even in te komen en die S View Cover Automatic Unlock uit te zetten. Lijkt dat het nu weer goed is, maar die sensor is dus waarschijnlijk verrot idd.

• Skatespeare
Te vroeg gejuicht. Nu staat ie toch weer op die S View modus, terwijl ik die optie uit had gezet.

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:15
Skatespeare schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 14:04:
Te vroeg gejuicht. Nu staat ie toch weer op die S View modus, terwijl ik die optie uit had gezet.
In dat geval een garantie geval, doe dat beter voordat je uberhaupt met roms wilt knoeien.

• Skatespeare
Mizgala28 schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 14:07:
[...]

In dat geval een garantie geval, doe dat beter voordat je uberhaupt met roms wilt knoeien.
Altijd probleemloos gewerkt met roms en ik heb er vele verschillende gebruikt. Maar ben bang dat ik sowieso geen garantie meer heb.

Het is me nu wel gelukt om in recovery te komen dus ik ga even kijken of ik hem zo kan restoren. Er stond nog een restore bestand van de stock rom op.

-edit-
Ook na restore staat ie nog steeds in de S View modus. Ik moet dus een rom zien te flashen waar heel die modus niet in zit of waar ie standaard uit staat.

-edit2-
Oke, het is gelukt om een 4.4.4 rom te installeren. Lijkt er op dat ie het nu weer normaal doet.

[ Voor 26% gewijzigd door Skatespeare op 09-08-2014 15:07 ]

Pagina: 1