Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Software om foto's te ontdubbelen, ordenen etc.

Pagina: 1
Acties:

• Timmeah
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-10 18:31
Ik heb er een grote bende van gemaakt op mijn iphone 5s wat betreft foto's. Alle mappen door elkaar, foto's overal, foto's door elkaar van whatsapp etc. etc. Als ik hem aansluit op mijn computer krijg ik meerdere mappen ook met dubbele (blijkbaar vanwege fotostreams). Ik kom er geen wijs meer uit, en heb geen ruimte meer op mijn iphone, dus tijd voor wat opruiming.

Nu heb ik met iFunBox alle mappen waar foto's inzitten naar mijn windows7-computer gedownload. Helaas is dit ook een grote bende, allemaal verschillende mappen met submappen.

Nu wil ik eigenlijk een map maken, met alle foto's hierin, geontdubbeld, en dan het liefst ook nog een onderscheid tussen foto's die ik heb gemaakt met de iphone en andere foto's die ik heb opgeslagen via whatsapp en dergelijke.

Welke software is daar geschikt voor ? Ik heb al Picasa geprobeerd, en wat andere freeware meuk, maar het wil nog niet echt lukken.

Heeft iemand hier nog een goede tip voor?

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:19
gebruik zelf soms antitwin voor foto's en algemene bestanden (eerst alles op 100% similarity .. daarna nog een keer op iets minder)

En voor mp3's een programma dat heet "similarity" .. dat vergelijkt met een audio profiel.