Toon posts:

Sierra komt terug!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ze komen terug! _/-\o_

YouTube: Teaser

http://frontpage.fok.nl/n...50/sierra-komt-terug.html

http://www.sierra.com/

Volgende week schijnt de gamescon te zijn, er daar zal vermoedelijk meer bekend worden gemaakt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwah, even roze bril af mensen. :)

Sierra heeft een boel goede games ontwikkeld en uitgegeven. Zo werd de originele Half-Life ook door hen uitgegeven en ken ik ze ook nog wel van Spyro.

Ze hebben echter, vooral voor de PC, ook enkele enorme draken van games ontwikkeld die om te janken waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieselb0y
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:23
Empire earth mensen! Empire earth... Nu weet ik niet of ze die rechten hadden verkocht of niet? Maar wat zou dat geweldig zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:22
Sierra was toch ook van Leisure Suit Larry serie?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
LSL was inderdaad van hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-10 16:56
Eerst maar eens zien voordat ik ze de hemel in ga prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:54
uit de link die de ts geplaatst heeft:...
Activision heeft de rechten van de de naam en bezittingen gekocht tijdens de Vivendi-overname in 2008, maar heeft er nog niets mee gedaan. Blijkbaar wordt er nu nieuw leven geblazen in die aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:08
Ik ben wel benieuwd welke IP ze nog hebben, en welke ze daarvan nieuw leven in gaan blazen.

Ik zou onderandere Ceasar en Empire Earth graag terug zien.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myri
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:05
Jammer dat ze nooit het Babylon 5 game wat ze in ontwikkeling hadden hebben af kunnen werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-10 10:28
Heb nog Caesar III van hun liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-10 16:28

Player1S

Probably out in the dark

Als de nieuwe games de naam eer aan doen: YAY

Als bij die nieuwe games oa een nieuwe Police Quest en Space Quest (in diezelfde stijl): YAY YAY YAY *O* oOo <3

Als het enkel de naam is en ze brengen oude classics uit naar mobiel: -O- :/ (stiekem interesting maar niet openlijk toegeven)

Als het enkel de naam is en ze brengen bagger uit BOOOHH!!! :( :( :( |:( :-( }:|

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:52
Ach, niets anders dan een naam. We hebben het hier over een voormalig publisher welk al sinds het begin van het millennium vrijwel niets noemenswaardig heeft uitgebracht. En ook in de jaren daarvoor al niet bijzonder spectaculair meer was. De hoogtij dagen waren de jaren '80 en begin jaren '90.

Van wat betreft het originele Sierra is dan ook niets, maar dan ook niets over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

The Incredible Machine zou ik wel een leuke app van willen hebben :)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dograver
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-10 00:01

Dograver

>> Insert Title Here <<

http://nl.wikipedia.org/wiki/Sierra_Entertainment

Ze hebben toch wel een aantal grote game-reeksen op hun naam staan.
Crash Bandicoot, Swat, LSL. Zijn toch zeker bekende namen binnen de gamewereld.
Zelf Swat2 bij een vriendje vroeger toch best grijsgespeeld. Met z'n 2-en vol spanning de door breachen en kijken wat er achter stond.

En ik vind het niet verkeerd om wat weer eens wat meer gezonde concurrentie te zien binnen de gamemarkt.
De groten der aarde stellen mij persoonlijk toch wat teleur de laatste jaren.

PSN-ID Dograver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siempje
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 24-06-2020
Ik heb op de gamescom niets kunnen vinden van Sierra.....
hoe spijtig ook!

iemand anders andere bevinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Gamescom niets gezien nee, maar net ervoor is er wel een persbericht geweest.

With gamescom 2014 just kicking off today, the news for adventure fans may already have reached its peak (metaphorically speaking), as Activision confirmed today that both the Sierra brand and King's Quest are being revived for a new installment in the venerable classic series next year.

Activision hinted at the Sierra news early this week with a website and teaser, leading to much speculation about which properties might be dusted off under the old/new label. It turns out that King's Quest will be the first adventure series resurrected, with a new game developed by The Odd Gentlemen, the indie developers behind The Adventures of P.B. Winterbottom and Wayward Manor, and self-proclaimed "huge fans" of the original KQ series.

While very few details have yet been released, this promises to be a "fully reimagined" installment that is "fit for both the old and new generation of King's Quest players." Promising a "charming new adventure with an awe-inspiring art style, engaging puzzles, and a wondrous interactive narrative brimming with humor", the new story will see King Graham share his "life's adventures with his curious granddaughter, Gwendolyn. It is through these tales that Gwendolyn discovers the true greatness of her grandfather."

We'll be keeping a close eye on developments of this game, and hopefully it enjoys a better fate than the previously-announced (then quietly cancelled) reboot from Telltale Games. If all goes according to plan, King's Quest is due to arrive sometime in 2015.

(bron: http://www.adventuregamers.com/news/view/26940)
Pagina: 1