Hoi,
Ik zocht een desktop voor mijn schoolwerk
ik heb zelf al een beetje zitten neuzen en deze sprak mij aan
http://m.mediamarkt.nl/sh...-XC-605-I4514-NL-1341039/
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil mijn schoolwerk fijnloos kunnen doen en meerdere taps open kunnen hebben staan
beetje surfen, spelletjes spelen doe ik er niet op. Hooguit 1 keer per 3 maanden sims 2 of 3
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik ben opzoek naar een goedkoop dingetje rond de 500 eu. Ik weet dat dit best lastig is
[b]Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je pc
nee
[b]Wat denk je allemaal nodig te hebben[b]
Niet veel aangezien ik er verder niets op zal doen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor allemerken. Ik heb zelf alleen nog maar ervaring met packerdbel
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst wil ik een kleine kast aangezien mijn bureau niet al te groot is en ik er een printer nog naast heb willen staan. Maar sta ook open voor grote kasten
Ga je overklokken?
Nee
Ik zocht een desktop voor mijn schoolwerk
ik heb zelf al een beetje zitten neuzen en deze sprak mij aan
http://m.mediamarkt.nl/sh...-XC-605-I4514-NL-1341039/
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil mijn schoolwerk fijnloos kunnen doen en meerdere taps open kunnen hebben staan
beetje surfen, spelletjes spelen doe ik er niet op. Hooguit 1 keer per 3 maanden sims 2 of 3
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik ben opzoek naar een goedkoop dingetje rond de 500 eu. Ik weet dat dit best lastig is
[b]Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je pc
nee
[b]Wat denk je allemaal nodig te hebben[b]
Niet veel aangezien ik er verder niets op zal doen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor allemerken. Ik heb zelf alleen nog maar ervaring met packerdbel
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst wil ik een kleine kast aangezien mijn bureau niet al te groot is en ik er een printer nog naast heb willen staan. Maar sta ook open voor grote kasten
Ga je overklokken?
Nee