Playstore virtuele credit card geweigerd

Pagina: 1
Acties:
  • 308 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-10 01:41
Hallo,

Ik probeerde gisteren een spel van DotEmu te kopen voor 69 cent, maar elke keer werd deze geblokkeerd.
Ik heb het een paar keer geprobeerd en dacht, laat ik eens kijken of ik er wel geld op heb staan.

Ik heb een virtuele credit card via Neteller.com en die heeft in het verleden prima gewerkt voor betalingen in de playstore. Er stond ruim 15 euro op en zag geen meldingen dat het op een bepaalde manier geblokkeerd was.

In het overzicht van de betalingen zag ik echter dat er 3x €0,69 is afgeschreven. Het spel is echter niet gekocht.

Zojuist weer geprobeerd en nu is het spel wel gekocht zonder foutmelding. Nu heb ik geen zin in veel gedoe, en voor die €2.10 vind ik het haast de moeite niet waard, maar is er een manier om het geld terug te krijgen zonder dat daar 10 mailtjes en 3 maanden overheen gaan?

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Bellen? Ze hebben een NL nummer. En anders mailen.

Heb in het verleden ook wel eens dubbele afboekingen gehad op een gewone CC door vaag gedoe tijdens betalingen en heb altijd zonder problemen binnen een dag of twee het bedrag teruggekregen.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-10 01:41
Maar krijg je ook geld terug op een virtuele kaart?

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tja, wat verwacht je nu eigenlijk te horen in een topic als dit? Contact opnemen, of niet.

Je bent er al vaker op gewezen dat dit soort topics niet de bedoeling zijn. Eerst eigen inzet tonen, en pas als je vastloopt is er misschien iets dat topicwaardig is. Dit is het in ieder geval niet.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.