Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ontwikkelaars brengen Popcorn Time-app met vpn-functionalite

Pagina: 1
Acties:

• Nieknikey
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 31-10 06:42
3e alinea:
Popcorn Time maakt gebruik van het bittorrent-protocol. Gebruikers ervan maken daardoor inbreuk op het auteursrecht, omdat de content uit illegale bron afkomstig is.
Oke, dus volgens het artikel maken gebruikers inbreuk op de auteurswet omdat het bittorrent protocol illegaal is? Of omdat alle content die via bittorrent gaat illegaal is?

Is hier een beetje over nagedacht of is het overgenomen van media elders? Van nu.nl kan ik dit verwachten, maar de redactie op tweakers weet normaliter toch wel beter.

• Ossebol
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:09
Is aangepast :)

"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said: 'Is it half full or half empty?' So I drank the water. No more problem." - Alexander Jodorowsky

• pietje63
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:51

pietje63

RTFM

Overigens kan met Time4Popcorn enkel (in NL) illegale content worden gedownload, dus qua dat zou eea iets stelliger kunnen worden opgeschreven. (ik heb tenminste bij T4P nog niets gevonden dat in NL legaal te downloaden is).

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!