Toon posts:

ps4 vertraagd beeld help

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
beste mensen

dit is mijn eerste post op dit forum en ik hoop dat iemand mij kan helpen..
ik zit al heel lang met een raar probleem op mijn ps4.

al mijn spellen spelen alsof ze in slowmotion spelen en het maakt het daardoor soms een grote ergernis.
bijvoorbeeld bij cod ghosts zie ik andere rennen heel soepel en ik ga langzaam. ook het richten en heen en weer bewegen van het wapen is niet zo snel als het moet. zelf zou ik denken dat het een framerate probleem is maar daarom vraag ik hulp

ik heb alles geprobeerd, namelijk:

internet verhoogd (30mb down/3up..30ms ping en 8ms jitter)

nieuwe hd monitor gekocht, geen verandering( iiyama prolite e2483hs)

ps4 safe mode gedaan

graag hoor ik van jullie ik hoop dat jullie me kunnen helpen. als ik een filmpje moet maken hoor ik het wel.

mvg roy brols

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 15:43
toevallig een maat in de buurt die een ps4 heeft? sluit die is aan bij jou thuis met jou eigen game en probeer het dan nog is. Dan sluit je iniedergeval uit of het probleem in je netwerk zit of in de ps4 :)

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

ik zou bijna denken dat je controller gaar is

als iedereen soepel rent in beeld is het niet je framerate

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Ik heb een keer dit bij FIFA14 gehad. De game speelde af in slow motion. Ik snapte er helemaal niks van. Soundtracks en menu's gingen gewoon normaal, maar wedstrijden en practice mode waren letterlijk in slow-motion (gewoon vloeiend maar vertraagd dus). Game opnieuw starten loste het niet op bij mij. Na en reboot van de PS4 was het opeens weer goed. Heb het één keer gehad en dat bij FIFA14 alleen, daarna nooit meer gehad.

Snap nog steeds niet hoe het kan, maar wellicht een bug. In jouw geval is het lastig te oordelen. Probeer een aantal andere games om te kijken of het specifiek bij COD is. Dan kan je in ieder geval zien of het een game probleem is, of een PS4 probleem.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-10 13:59

Willybubba

Nut up or shut up.

Doe eens een filmpje?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
thanks voor alle reacties mensen.. ik heb tot een half jaar geleden super snel kunnen spelen op de ps3 en daar begon het toen. ik heb het idee dat het toch in een van de saved games zit ofzo. ik zal morge een filmpje proberen te maken. het is precies zoals asnnetworks beschrijft. alsof alles een seconde vertraagd is

inputlag kan ik uitsluiten denk ik aangezien alles vertraagd is niet alleen de controller.. in cod ghosts merk ik ook dat ik overal vertraagd ben met wapen klaar hebben na sprint ..

kzit eg aan mijn netwerk te denken maar met 30down/3.5up en 30ms ping kan dat tog bijna niet ..

hoe kan ik et filmpje makkelijkst uploaden..?

gr roy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Verwijderd schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 20:05:
..............
hoe kan ik et filmpje makkelijkst uploaden..?

gr roy
YouTube of uploaden naar Dropbox of Google Drive en hier de link plaatsen.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Pagina: 1