welke kast is dit? en meteen maar gemod.....

Pagina: 1
Acties:

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:58
ik heb al sinds enige tijd deze kast:
Afbeeldingslocatie: http://members.tripodnet.nl/FreekF/5.jpg
ik vroeg mij af of iemand weet welke kast is? het is er trouwens een met een 300 watt noname voeding.

En ik heb er maar meteen mijn eerste casemod op los gelaten:
Afbeeldingslocatie: http://members.tripodnet.nl/FreekF/6.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.tripodnet.nl/FreekF/1.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.tripodnet.nl/FreekF/2.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.tripodnet.nl/FreekF/3.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.tripodnet.nl/FreekF/4.jpg

de fan die je kunt zien is een Papst 4112 variofan (120x120x38mm) die ik op een potmetertje heb aangesloten om het toerental te regelen, met een aan/uit schakelaar.

Verdere case-mods volgen.... >:)

Hier staat tekst

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Ik weet niet welke kast het is maar ziet er best wel relaxed uit >:)

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

• Sjaak_Afhaak
ik was nog even vergeten te melden dat mijn kasttemperatuur gedaald is van 30 graden naar gemiddeld 18 graden, en mijn processor is van 50 graden naar 36 graden gedaald. Aan de temp gezien een geslaagde mod dus.... (die papst heeft mij slechts 40 piek gekost, ik denk dat de verkoper de verkeerde prijs heeft aangeslagen :) )

Hier staat tekst

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

Op maandag 11 juni 2001 18:29 schreef Sjaak_Afhaak het volgende:
ik was nog even vergeten te melden dat mijn kasttemperatuur gedaald is van 30 graden naar gemiddeld 18 graden, en mijn processor is van 50 graden naar 36 graden gedaald. Aan de temp gezien een geslaagde mod dus.... (die papst heeft mij slechts 40 piek gekost, ik denk dat de verkoper de verkeerde prijs heeft aangeslagen :))
idle of stressed?

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

• Sjaak_Afhaak
idle of stressed?
stressed natuurlijk !!! }:O

Hier staat tekst

• Sjaak_Afhaak
zijn er nog meer mensen die weten wat voor kast dit is?
Een reactie op mijn eerste casemod is ook welkom

Hier staat tekst

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:53
Errug leuk!
dat gat voor die fan, heb je die gezaagd/gedremmeld(whatever)?

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-12-2025
Ik zie dat die ventilator Out take is. Heb je hem al intake geprobeerd? misschien is dit wel beter.

• Sjaak_Afhaak
Ik zie dat die ventilator Out take is. Heb je hem al intake geprobeerd? misschien is dit wel beter.
en waarop baseer jij dat? De ventilator is zo intake als de pest! Ik heb hem als outtake geprobeerd maar dat heeft in deze opstelling schijnbaar totaal geen zin..

Hier staat tekst

Verwijderd

leuke casemod!

• Sjaak_Afhaak
dank u

Hier staat tekst

• The Collector
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 22:35
Hey sjaak, best erg dat ik er zo achter kom hoe die casemode van jouw eruit ziet :z

maar over die tower van jouw... zoeken we ff op, maar eerst eten...

en btw. Schijnbaar heeft die RAID-crash toch nog nut gehad, heb je je oude login weer terug 8-)

• Sjaak_Afhaak
en btw. Schijnbaar heeft die RAID-crash toch nog nut gehad, heb je je oude login weer terug
heb idd mijn oude login weer terug, maar dat had niets te doen met die RAID-crash. Fontys :r vond het nodig om zelf een nieuw systeem voor paswoorden te bedenken....

Hier staat tekst

• worsie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02-2025
Ik snap ff niet waarom je het toerental van een Variofan wilt gaan regelen.
Da's nou juist het mooie van dat ding, dat ie dat zelf doet afhankelijk van de temperatuur.

• Sjaak_Afhaak
klopt, volgens de datasheet van de fan moest er een 100k NTC bij, maar die werkt echt voor geen meter. Ik heb het nog geprobeerd met andere NTC's, maar dat mocht niet echt baten.

Hier staat tekst

• The Collector
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 22:35
maar over die tower van jouw... zoeken we ff op, maar eerst eten...
Wil niet lukken, geen zin meer :(

btw. Ik heb je mailtje nu pas gelezen :P

• Sjaak_Afhaak
btw. Ik heb je mailtje nu pas gelezen
LOL :)

Hier staat tekst

• Sjaak_Afhaak
^^ Bump ^^

Hier staat tekst

• JakeNL
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-08 22:13
18*, hoe kan dat nou? Waaar woon je ergens? Lager dan kamer temp. is niet mogelijk onder normale omstandigheden

• Diablow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 21:20
Buiten is het 's avonds een graad of 12 denk ik dus met raan open haal je dat makkelijk :)

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

als ik zow snel kijk naar de zijkant zie ik dat het een noname kast is waar vele andere frontes voor zijn gemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://www.resettim.f2s.com/case/2/DSCN1136.JPG

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• psilo
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-02-2025
wrede kast.. ik weet niet welke het is..

• Sjaak_Afhaak
als ik zow snel kijk naar de zijkant zie ik dat het een noname kast is waar vele andere frontes voor zijn gemaakt.
hmm, daar had ik nog niet aan gedacht...
best mooie kast voor 130 guldentjes, of niet soms??

Hier staat tekst

• Sjaak_Afhaak
18*, hoe kan dat nou? Waaar woon je ergens? Lager dan kamer temp. is niet mogelijk onder normale omstandigheden
is het jou ooit opgevallen dat als je op de motor/brommer zit, dat het dan een stukkie kouder is? (die papst blaast als een gek >:) )

Hier staat tekst

• Arzie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:54
Hmm, hoeveel Volt is die fan? Heb hier een dikke Papst 220V 19W liggen, die wil ik ook graag kunnen regelen (met een potmeter is wel makkelijk), maar mij is verteld dat dat met een AC fan niet kan ofzo... Ding blaast enorm hard, maar maakt daarbij ook veel teveel lawaai.

En hoe heb je dat gat zo mooi kunnen maken?

• Sjaak_Afhaak
arzie: ten eerste is dit een 12V fan (hij kan tot 18V max....) Dat gat heb ik mijn broer laten maken, die werkt bij een metaalbewerkingsbedrijf. Zelf zegt hij het met zo'n lasersnijder gedaan te hebben. maar hij is idd wel perfect rond.

Hier staat tekst

• jwbagger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-08 15:50

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Op donderdag 21 juni 2001 16:20 schreef Sjaak_Afhaak het volgende:

[..]

is het jou ooit opgevallen dat als je op de motor/brommer zit, dat het dan een stukkie kouder is? (die papst blaast als een gek >:) )
je gaat nou toch niet zeggen dat je met lucht van bijv 23* iets kan koelen tot 18* hè... :? lijkt me dat je dan sowiezo niet lager dan 23* komt... 't koelproces gaat alleen wat sneller als de luchtstroom meer is...

waar jij het over hebt op de brommer is gevoelstemperatuur maar volgens mij zou een thermometer genoeg bewijzen dat de gemeten temperatuur wel degelijk hetzelfde blijft...

• Arzie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:54
Op donderdag 21 juni 2001 16:20 schreef Sjaak_Afhaak het volgende:

[..]

Je kunt echt niet onder je ambient temperatuur komen zo hoor, dat van die brommer heeft met verdampen van zweet enzo te maken, waardoor er warmte aan je wordt onttrokken...

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:17

Epsilon

idd
dat kan dus nooit
het zal wel 15* in je kamer zijn

• Sjaak_Afhaak
hey mensen,

die 18 graden is enkel wat mijn moederbord aangeeft. Dat betekent niet dat jullie geen gelijk hebben, maar misschien heeft mijn tempsensor het verkeerd.

Hier staat tekst

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

Op donderdag 21 juni 2001 16:06 schreef Sjaak_Afhaak het volgende:
hmm, daar had ik nog niet aan gedacht...
best mooie kast voor 130 guldentjes, of niet soms??
nou ik heb er iets minder voor neergelegd :P . een vriend van me vond het een K*t kast en toen kon ik hem overkopen voor 35,= btw ik heb toen wel zijn proc, mobo, ook overgekocht. dat was ook meteen mijn eerste systeem :)

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Pagina: 1