Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat ga je met je laptop doen?
Ik ga de laptop voor school gebruiken maar ook goed op kunnen gamen , ik start dit jaar met ICT nivo 4
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Ik ga virtualiseren en gamen, voornamelijk bfbc2 ( ja i know, oud spel maar ben er nog steets verslaaft aan
)
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Mijn budget ligt tussen de 800 en 1200 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
Ja ik ben vaak onderweg, de laptop mag liever niet zwaarder wegen dan 3,5 kilo.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Geen Apple.
Voor die prijs verwacht ik wel 16GB geheugen i.v.b. met virtualiseren ( en/of de optie om er meer bij te prikken, liefst een max van 32GB )
Een goede videokaart waar mee je de meeste games goed mee kan spelen en een rappe i7.
SSD is een must!
Liefst 15 inch, 17 inch mag ook.
Bij een HDD in een laptop vervang ik deze door een SSD, de HDD bouw ik dan in de CD speler als hij deze heeft.
Zelf had ik deze laptops gevonden:
pricewatch: Asus N750JK-T4068H
+ heeft een goede i7
+ optie voor 16Gb geheugen, heeft standaard 8GB
+ redelijk goede videokaart
+ beeldscherm is full HD.
- Geen SSD
pricewatch: Acer Aspire V3-772G-747a8G50Mamm
+ Prijs
+ heeft een goede i7
- Geen SSD
Ik zou graag meer tips willen van welke laptop voor mij het meest geschikt is
.
Wat ga je met je laptop doen?
Ik ga de laptop voor school gebruiken maar ook goed op kunnen gamen , ik start dit jaar met ICT nivo 4
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Ik ga virtualiseren en gamen, voornamelijk bfbc2 ( ja i know, oud spel maar ben er nog steets verslaaft aan
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Mijn budget ligt tussen de 800 en 1200 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
Ja ik ben vaak onderweg, de laptop mag liever niet zwaarder wegen dan 3,5 kilo.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Geen Apple.
Voor die prijs verwacht ik wel 16GB geheugen i.v.b. met virtualiseren ( en/of de optie om er meer bij te prikken, liefst een max van 32GB )
Een goede videokaart waar mee je de meeste games goed mee kan spelen en een rappe i7.
SSD is een must!
Liefst 15 inch, 17 inch mag ook.
Bij een HDD in een laptop vervang ik deze door een SSD, de HDD bouw ik dan in de CD speler als hij deze heeft.
Zelf had ik deze laptops gevonden:
pricewatch: Asus N750JK-T4068H
+ heeft een goede i7
- Geen SSD
pricewatch: Acer Aspire V3-772G-747a8G50Mamm
+ Prijs
+ heeft een goede i7