Toon posts:

gebruikers Google Analytics

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gebruikers en nieuwe gebruikers.

Ik krijg vanuit Google Analytics een rapport met daarop een kolom gebruikers en een kolom nieuwe gebruikers gedurende en bepaalde periode.

Stel er staat:
Gebruikers: 8
Nieuwe gebruikers 3

Hoe interpreteer ik dat nu?
1. Hebben 11 mensen mijn website bezocht waarvan 8 oud en 3 nieuw?
2. Hebben 8 mensen mijn website bezocht waarvan 5 oud en 3 nieuw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Ik mis wat eigen inzet gber in je startpost: wat heb je hier al over gezocht en gevonden? Je bent zeer waarschijnlijk niet de eerste die zich dit afvraagt namelijk :)

Als je wat moeite doet (of laat zien dat je moeite hebt gedaan, mocht dat al het geval zijn) ben ik benieuwd wat daar uit komt.

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTuinman
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-10 15:31
het is punt 2 in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:30
Nee hoor, het is punt 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 11:55

garriej

Ik las ondertieten.

8 gebruikers waarvan 3 nieuw, of toch niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mijnheer Remy
Je kunt hier nu wel erg schoolmeesterachtig superieur zitten doen. Schijnbaar is jouw forum bedoeld voor mensen die het al wel weten. Ongetwijfeld heb je wel de GA helpteksten gelezen over dit onderwerp en heb je ook geconstateerd dat de aantallen in de voorbeeldtabellen niet kloppen en heb je ook de GA kwalificaties over mijn vraag gelezen als "Om deze uitdaging het hoofd te bieden" en "Het aantal unieke bezoekers/actieve gebruikers is echter gebaseerd op complexere berekeningen"

Maar als dit forum bedoeld is voor mensen die eerst dagen zelf moeten onderzoeken en niet snel een antwoord kunnen krijgen op een voor hun moeilijke vraag dan doe mij een plezier en zet dat dan duidelijk leesbaar erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-10 12:18

André

Analytics dude

Beetje laat antwoord, maar het is punt 2. Het aantal gebruikers ( 8 ) is alles, het totaal. En daarvan waren er dan 3 nieuwe mensen te verwelkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Helder. Dank voor het antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 10:15:
Beste mijnheer Remy
Je kunt hier nu wel erg schoolmeesterachtig superieur zitten doen.
Dat kan hij, maar ik kan dat veel beter, dus bij dezen: jij bent degene die hulp wil. Wij zijn degenen die je dat gratis bieden. Je kan je dan aan onze regels houden, of je kan ergens anders je vraag stellen waar je die regels niet hebt. Jouw keuze. Ga dan niet zo bijdehand lopen doen als je erop gewezen wordt dat je niet eens de moeite hebt genomen om even onze Quickstart te lezen. :z

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1