Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik was mijn S4 verloren in de Decathlon en heb toen SIM laten blokkeren en via device manager een wipe command gestuurd.

Nu heb ik net de Decathlon gebeld en blijkt dat ze hem gevonden hebben.
Internet stond niet aan dus wipe command is nog niet geactiveerd.
Zal gebeuren nadat ik of online ga of reboot.

Is er een manier om dit te annuleren?

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-11 12:19

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Helaas niet. Althans; wanneer ik een beetje rondkijk zijn de geluiden dat het niet kan, Google noemt het niet op zijn supportpagina's en ik ben het annuleren van die optie zelf ook niet eerder tegengekomen.

Wat je nog zou kunnen doen om de schade te beperken is dat je een eventueel geheugenkaartje uit je toestel haalt voor deze ingeschakeld wordt. Doe je dat niet, wordt ook dat kaartje leeggehaald namelijk.

[ Voor 6% gewijzigd door Bastiaan op 08-08-2014 10:47 . Reden: Typo ]

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:39

Verwijderd

Topicstarter
Bastiaan schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 10:46:
Helaas niet. Althans; wanneer ik een beetje rondkijk zijn de geluiden dat het niet kan, Google noemt het niet op zijn supportpagina's en ik ben het annuleren van die optie zelf ook niet eerder tegengekomen.

Wat je nog zou kunnen doen om de schade te beperken is dat je een eventueel geheugenkaartje uit je toestel haalt voor deze ingeschakeld wordt. Doe je dat niet, wordt ook dat kaartje leeggehaald namelijk.
Bedankt voor je reactie. Ben er ook bang voor dan het niet ongedaang emaakt kan worden.
Kon in ieder geval niets vinden.

Ik haal zsm mijn data eraf en dan moet ik de boel maar opnieuw inrichten

Verwijderd

Topicstarter
Deze had ik al gelezen.
Maar zijn issue is iets anders.

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-11 17:24
ik denk dat je er niet onderuit komt.. sim eruit en op een plek aandoen waar je geen wifi hebt,, dan snel wifi uit doen en aan de computer doen zodat je een backup kan maken..

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

Pagina: 1