Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

TOSHIBA satellite C70D-B-306

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil graag weten of de pc bij de media markt een TOSHIBA satellite C70D-B-306 goed genoeg is om spelletjes op te doen. Graag jullie deskundig advies.

Wat ga je met je laptop doen? : Spelletjes zoals de Sims of Euro Truck simulator, mailen, internetten en muziek luisteren

Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Windows7 of 8 , spelletjes en surfen

Wat is je budget?: niet heel veel helaas.

Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn: tot € 500.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?: nee

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren:nee[
[b]Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.:/b] Het merk maakt niet uit, Een scherm van 15 inch minimaal

ik hoor het graag! deze laptop is nu in de aanbieding bij de media markt, vandaar dat ik specifiek naar deze laptop vraag. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2014 08:25 ]

• Elaynegalad
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-12-2016
Als je een laptop wil waar je een beetje op kan gamen zul je je budget moeten aanpassen naar 650euro+

Verwijderd

Topicstarter
dat heb ik helaas niet vandaar mijn vraag of deze laptop kan voldoen aan mijn spelletjes eisen, heel ingewikkelde games wil ik hier niet op spelen, en ook geen ingewikkelde andere programma's op installeren. Ik zou graag willen weten of ik gelukkig wordt met deze laptop!

• YDeciever
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 30-12-2022
Aan welke sims versie zit jij te denken? De aller nieuwste versie of ook oudere?

Verwijderd

Topicstarter
de nieuwste versie dat in september uitkomt!

• Elaynegalad
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-12-2016
Sims 4 zul je wel kunnen draaien, maar dan op de laagste settings, en of je daar gelukkig van wordt...
Ik zou hier eens naar kijken: pricewatch: MSI Classic CR70 2M-404XNL, is al een stuk beter, maar als ik jouw was zou ik nog even doorsparen of een vast systeem bouwen.

[ Voor 55% gewijzigd door Elaynegalad op 08-08-2014 10:39 ]

Pagina: 1