Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

videokaart probleem?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

De laatste tijd als ik aan het gamen ben dan valt die om de paar minuten terug naar het bureaublad.

De game staat dus nog wel tussen de geopende programmas en ik kan hem ook gewoon weer openen en verder gaan waar ik was gebleven.

en het opstarten van de pc gaat soms ook lastig soms moet ik hem 4 keer aanzetten voordat ik eindelijk beeld krijg.

En als ik hem de eerste keer opstart blijft de standaard vast zitten, dat is dus alleen de eerste keer zo en verder die dag dan geen last van

Maar ligt dit aan mijn videokaart? Of is het iets
anders?

Alvast bedankt.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2014 15:17 ]

Verwijderd

Heb je al gekeken naar de temperaturen van CPU en videokaart tijdens het spelen (dus niet als hij al terug is naar de desktop)? Het kan geen kwaad daar even naar te kijken.

• rjong5
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:11

rjong5

?

Per abuis alt+tab gedrukt?.

Als alles nog openstaat en gewoon werkt dan is er niets kapot ofzo

• SN4K3
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-01 16:18
Denk dat er een programma is wat je goedkeuring vraagt voor een update zoals Windows of Adobe o.i.d.
Misschien dat je windows knop op het toetsenbord tijdens het gamen niet uit staat en dat je daarom naar het bureaublad word verplaatst.

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg geen melding van iets als die terug valt..

Verwijderd

Topicstarter
De gpu staat tijdens gamen op ong 50C , ik weet niet hoe ik de cpu kan bekijken
Modbreak:Aub niet twee keer achter elkaar posten. Als je iets toe te voegen hebt, gebruik de 'wijzig'-knop.

[ Voor 41% gewijzigd door dion_b op 08-08-2014 20:21 ]

• evilweed
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 07-11 12:11

evilweed

Gaatjes vullen geen praatjes.

Dit is ook geen gedrag wat door je graka veroorzaakt word,iets forceerd je spel naar zijn desktop.
Virusje? :?

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:06
Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 04:23:
Hallo,

De laatste tijd als ik aan het gamen ben dan valt die om de paar minuten terug naar het bureaublad.

De game staat dus nog wel tussen de geopende programmas en ik kan hem ook gewoon weer openen en verder gaan waar ik was gebleven.

en het opstarten van de pc gaat soms ook lastig soms moet ik hem 4 keer aanzetten voordat ik eindelijk beeld krijg.

En als ik hem de eerste keer opstart blijft de standaard vast zitten, dat is dus alleen de eerste keer zo en verder die dag dan geen last van

Maar ligt dit aan mijn videokaart? Of is het iets
anders?

Alvast bedankt.
Nieuwe geforce experience update geinstalleerd? ik had et ook en toen geforce experiwnce verwijderd en alles was weer goed, programma wilde steeds openen in de achtergrond terwijl ik dat had uitgeschakeld
Pagina: 1