Ik heb zojuist via marktplaats een Apple Cinema display 20 verkocht en aangeboden om hem te verzenden. Iemand hier heeft daar vast wel ervaring mee. De originele doos heb ik niet meer, dus ik zal iets anders moeten bedenken. Hoe kan ik dit het best aanpakken? (ik woon in Delft)
Verwijderd
Gewoon naar de supermarkt gaan zoek een doos uit of elektronica zaken als je geluk hebben bubbel plastic.
Vraag even zo ook dat plastic hebben dan verwikkel je daar je beeldscherm mee.
Zoek oude kranten, tijdschriften, reclame folders versnipper ze vul de doos ermee.
verwikkel de beeldscherm met kranten een paar keer en met paar plastic zakken erover met elastiek vast maken.
Zoek oude kranten, tijdschriften, reclame folders versnipper ze vul de doos ermee.
verwikkel de beeldscherm met kranten een paar keer en met paar plastic zakken erover met elastiek vast maken.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2014 00:29 ]
bedankt, super logisch ook eigenlijk.Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 00:28:
Gewoon naar de supermarkt gaan zoek een doos uit of elektronica zaken als je geluk hebben bubbel plastic.
Zorgen dat er nooit gewicht op het paneel kan komen, dus de randen daar moet alle kracht op komen.
Verder inderdaad vullen met materiaal, goed dicht maken. Vezekerd verzenden.
Verder inderdaad vullen met materiaal, goed dicht maken. Vezekerd verzenden.
Dit is geen technische vraag voor Harde Waren, ook geen aankoopvraag voor Shopping Forum. Het zou hooguit op z'n plek zijn in Stuffis Generalis, maar ook daar gelden de GoT huisregels en verwachten we eigen inzet voor je een topic opent. Die is hier niet terug te lezen dus gaat dit topic dicht.
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()