Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

laptop voor school, thuis gebruik

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoihoi
ik ben echt een noob op computer gebied,
Maar ik zoek gewoon een leuk goed dingetje voor niet al te veel geld maar het liefst wel een wat betere processor dan die budget dingetjes

Zelf heb ik deze in gedachten maar geen idee of het wat is. Ik heb gehoord dat de prijs wat aan de hoge kant is voor deze specivicaties

http://www.mediamarkt.nl/...3,1122997.html?langId=-11

Wat ga je met je laptop doen?
ik ga mijn laptop voor schoolwerk gebruiken thuis.

Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
ik wil gewoon kunnen surfen en makkelijk meerdere dingen open hebben staan zonder dat hij traag wordt

Wat is je budget?
500 is mijn max

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
nee want daarvoor heb ik mijn mini

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
nee want ik heb totaal geen idee wat nou een goed merk is en welke niet
Wel zou ik het liefst een groot scherm hebben aangezien ik hem toch niet vaak mee ga nemen
Hooguit een keer op schoot of een enkele keer mee

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2014 23:21 ]

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-11 16:18

D4NG3R

kiwi

:)

Neem het beleid even door en pas je TS hier op aan: LAA beleid

Het word namelijk gewaardeerd (geëist zelfs) dat je zelf vooronderzoek doet ;) .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Verwijderd

Topicstarter
Zal het gelijk even aanpassen want ik heb inderdaad al wat lopen rondkijken

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-11 16:18

D4NG3R

kiwi

:)

Pak de pricewatch er even bij. MM is vaak verre van goedkoop, en in de PW kan je specifiek selecteren wat je minimaal wilt hebben.

Ik raad zelf aan om een laptop van rond de €450 te kopen en er dan een SSD bij in te steken (IPV de DVD speler) hier haal je in deze prijsklasse de grootste snelheidswinst uit ;) .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Verwijderd

Topicstarter
Zelf zag ik ook deze

pricewatch: Lenovo IdeaPad G700-59408447

maar is lenovo een goed merk? Heb er eerlijk gezegt nog nooit iets over gehoord

Bij media markt krijg ik 15 % korting omdat een vriend van me daar werkt vandaar dat ik daar snuffel

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01:24
Lenovo is een goed merk. Sterker nog. Vroeger hebben ze met ibm de thinkpad gemaakt. Welke Door bedrijven iig geroemd wordt. Lenovo heeft nu zelf de thinkpad.

maar Lenovo is in mijn ogen iig een goed merk. Hoe deze ideapad zich verhoud tot de thinkpad is natuurlijk een ander verhaal.
mijn schoonvader die helemaal weg is van de thinkpad heeft pas zo'n ideapad gekocht en is er laaiend enthousiast over.

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-11 16:16
Lenovo is het oude IBM en maakt een van de degelijkere notebooks die je kan kopen. Dus ja, lenovo is een degelijk merk.

Maar als je toch 15% korting krijgt in de MM dan is die Acer toch goedkoper uiteindelijk en zou ik daar gewoon voor gaan aangezien de specs grofweg hetzelfde zijn.
Pagina: 1