Hoihoi
ik ben echt een noob op computer gebied,
Maar ik zoek gewoon een leuk goed dingetje voor niet al te veel geld maar het liefst wel een wat betere processor dan die budget dingetjes
Zelf heb ik deze in gedachten maar geen idee of het wat is. Ik heb gehoord dat de prijs wat aan de hoge kant is voor deze specivicaties
http://www.mediamarkt.nl/...3,1122997.html?langId=-11
Wat ga je met je laptop doen?
ik ga mijn laptop voor schoolwerk gebruiken thuis.
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
ik wil gewoon kunnen surfen en makkelijk meerdere dingen open hebben staan zonder dat hij traag wordt
Wat is je budget?
500 is mijn max
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
nee want daarvoor heb ik mijn mini
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
nee want ik heb totaal geen idee wat nou een goed merk is en welke niet
Wel zou ik het liefst een groot scherm hebben aangezien ik hem toch niet vaak mee ga nemen
Hooguit een keer op schoot of een enkele keer mee
ik ben echt een noob op computer gebied,
Maar ik zoek gewoon een leuk goed dingetje voor niet al te veel geld maar het liefst wel een wat betere processor dan die budget dingetjes
Zelf heb ik deze in gedachten maar geen idee of het wat is. Ik heb gehoord dat de prijs wat aan de hoge kant is voor deze specivicaties
http://www.mediamarkt.nl/...3,1122997.html?langId=-11
Wat ga je met je laptop doen?
ik ga mijn laptop voor schoolwerk gebruiken thuis.
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
ik wil gewoon kunnen surfen en makkelijk meerdere dingen open hebben staan zonder dat hij traag wordt
Wat is je budget?
500 is mijn max
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
nee want daarvoor heb ik mijn mini
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
nee want ik heb totaal geen idee wat nou een goed merk is en welke niet
Wel zou ik het liefst een groot scherm hebben aangezien ik hem toch niet vaak mee ga nemen
Hooguit een keer op schoot of een enkele keer mee
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2014 23:21 ]