Hallo,
Ik heb voor mijn studie audiovisuele facilitair manager een onofficieel promo gemaakt voor Biks & Bytes. Waarschijnlijk zijn jullie al bekend met Biks & Bytes maar voor degenen onder ons die niet weten waar ik het over heb:
Ik hoop dat jullie hem kunnen waarderen, ik heb er veel tijd en moeite en zweet in gestoken. Veel luisterplezier en feedback wordt zeker gewaardeerd
Ik heb voor mijn studie audiovisuele facilitair manager een onofficieel promo gemaakt voor Biks & Bytes. Waarschijnlijk zijn jullie al bekend met Biks & Bytes maar voor degenen onder ons die niet weten waar ik het over heb:
Ik heb zelf veel te danken aan deze website en daarom heb ik besloten mijn uitwerking van de studieopdracht toe te wijden aan een promo maken voor Biks & Bytes. Ik heb om dicht bij de bron te blijven gebruik gemaakt van een van mijn favo reviews hier op Tweakers.net starring mijn idool Arnoud Wokke: klik!Tweakers en Bokt.nl, de grootste Nederlandstalige website voor paardenliefhebbers, zijn een datingsite begonnen waarbij met behulp van geavanceerde technologie een match tussen gebruikers van de twee sites wordt gemaakt. De eerste resultaten zijn hoopgevend.
Ik hoop dat jullie hem kunnen waarderen, ik heb er veel tijd en moeite en zweet in gestoken. Veel luisterplezier en feedback wordt zeker gewaardeerd