Een laptop bij mij op het werk heeft iets vreemd voor. Bij enkele gebruikers werkt het draadloos netwerk zonder problemen, maar bij een 4tal collega's wil het netwerk niet verbinden. Windows geeft dan de melding: "netwerknaam" kan niet verbinden, contacteer de netwerkbeheerder...
Omstandigheden:
Laptop is een hp elitebook met Windows 7 Professonial (64-bit)
Netwerkadapter is een intel centrino ultimate 6300 n agn
Laptop is verbonden met het domein van ons bedrijf
Al geprobeerd:
Profiel van de verbinding opnieuw ingegeven (het gaat om een wka2-enterprise die de gebruikersgegevens van het domein als verificatie gebruikt)
Stuurprogramma's van de netwerkkaart geupdatet, daarna ook eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd (versie van HP)
Computernaam van laptop gewijzigd
Gebruikers van de laptop hebben allen administrator-rechten
IPCONFIG /flushdns
de laptop was niet up to date, service pack 1 is vandaag geïnstalleerd en daarna stonden er weer een dertigtal updates klaar, maar die moet ik dus morgen nog verder installeren.
Wat zou ik nog kunnen proberen alvorens de laptop opnieuw te installeren?
Omstandigheden:
Laptop is een hp elitebook met Windows 7 Professonial (64-bit)
Netwerkadapter is een intel centrino ultimate 6300 n agn
Laptop is verbonden met het domein van ons bedrijf
Al geprobeerd:
Profiel van de verbinding opnieuw ingegeven (het gaat om een wka2-enterprise die de gebruikersgegevens van het domein als verificatie gebruikt)
Stuurprogramma's van de netwerkkaart geupdatet, daarna ook eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd (versie van HP)
Computernaam van laptop gewijzigd
Gebruikers van de laptop hebben allen administrator-rechten
IPCONFIG /flushdns
de laptop was niet up to date, service pack 1 is vandaag geïnstalleerd en daarna stonden er weer een dertigtal updates klaar, maar die moet ik dus morgen nog verder installeren.
Wat zou ik nog kunnen proberen alvorens de laptop opnieuw te installeren?