Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here
Komt inderdaad in de bijgewerkte FAQ erbij.
Aannames zijn fataal.
• Als je een topic post geef het dan een duidelijke titel mee. Een titel als HELP, MIJN PC CRASHT is irritant en geeft niet weer wat je probleem is. Kies voor een titel als Pc crasht zodra winamp gestart wordt of iets in die trend.
• Omschrijf je probleem ook duidelijk. Naast een goede titel is dat ook van belang. Leg duidelijk uit wat er mis is, wat je geprobeerd hebt, wat de symptomen zijn en post evt. de specs van je pc. Hoe duidelijker je het omschrijft hoe eerder je geholpen kan worden aan een oplossing
Zoiets? Commentaar graag want dan kan ik het evt. aanpassen
• Omschrijf je probleem ook duidelijk. Naast een goede titel is dat ook van belang. Leg duidelijk uit wat er mis is, wat je geprobeerd hebt, wat de symptomen zijn en post evt. de specs van je pc. Hoe duidelijker je het omschrijft hoe eerder je geholpen kan worden aan een oplossing
zoiets ja.Op maandag 11 juni 2001 18:04 schreef IceStorm het volgende:
• Als je een topic post geef het dan een duidelijke titel mee. Een titel als HELP, MIJN PC CRASHT is irritant en geeft niet weer wat je probleem is. Kies voor een titel als Pc crasht zodra winamp gestart wordt of iets in die trend.
Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here
Op maandag 11 juni 2001 18:05 schreef blitzkrieg het volgende:
zoiets ja.
Lijkt me goed, maar kan dat niet bij het topic plaatsen al gevraagd worden? Dat leest iemand tenminste... De faq leest de helft toch niet (of ben ik nu onterecht pessimistisch?Op maandag 11 juni 2001 18:04 schreef IceStorm het volgende:
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
Heel erg fijn zou het zijn als mensen ook nog netjes tussen vierkante haken aan zouden geven op welke software/hardware hun probleem betrekking heeft.Op maandag 11 juni 2001 18:06 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Verbeteringen hoor ik errug graag hoor. Kan het alleen maar duidelijker van worden.
Dus zoiets (met verzonnen topic titels
Eigenlijk net zoiets als in SU gebeurt/behoort te gebeuren[linux] fout bij kernel compileren
[winamp] MP3's schrijven naar disk
[processor] Maximale temperatuur
voorgestelde toevoeging: zorg voor een volzin als titel, en maak hem niet in de threads af. Klein voorbeeldje:
Topic: idee: in faq zetten dat de titel van een topic
Body: iets met de inhoud te maken moet hebben.
(voorbeeld was makkelijk gevonden dit keer)
Topic: idee: in faq zetten dat de titel van een topic
Body: iets met de inhoud te maken moet hebben.
(voorbeeld was makkelijk gevonden dit keer)
We spend our years as a tale that is told
Dutchman, ok ik snap hem 
Nelske, wat jij voorstelt is wel handig maar niet helemaal in regels te zetten. Een duidelijke topictitel hoort ook al genoeg te zijn (beetje flexibel mag wel
).
Nelske, wat jij voorstelt is wel handig maar niet helemaal in regels te zetten. Een duidelijke topictitel hoort ook al genoeg te zijn (beetje flexibel mag wel
Pagina: 1