Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

App om bepaald product te "monitoren" op 2dehands sites

Pagina: 1
Acties:
  • 322 views

• Mastakilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-11 15:11
Hallo mede-tweakers,

Ik hoop dat dit het juiste forum is om dit te vragen (anders verplaats je het maar), ik vond de vraag een beetje lastig te classeren...

Ik vroeg me af of iemand een applicatie kent om in de gaten te houden welke advertenties van een bepaald product bijkomen op verschillende 2de hands sites.

Een voorbeeld:
Ik zoek naar een bepaalde trekkersrugzak. Dit is niet dringend en deze rugzak verschijnt niet vaak te koop.
Als ie al te koop wordt aangeboden voor een redelijke prijs, is ie ook snel weer weg.

Ik zou iedere dag opnieuw alle 2de hands sites die ik ken opnieuw kunnen zoeken naar deze rugzak, maar aangezien ik lui / vergeetachtig / druk ben en het niet dringend is, gebeurt dit maar 1x per maand (of zelfs minder).

Vandaar dat ik (en ik veronderstel dat ik niet alleen ben) interesse heb in een applicatie die dit voor mij kan doen (bv 1x per dag op verschillende sites zoeken naar een keyword en als nuttige uitbreiding kan je zelfs nog een prijs alert inbouwen ;) of een locatie filter)

Aangezien ik in België woon, zou ik naast marktplaats en pricewatch, ook graag 2dehands.be, kapaza.be er in zien.

Bestaat dit al? (of heeft iemand zin om het te coderen? :p )

Alvast bedankt,

Masta

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Nu zou ik een berichtje kunnen tikken maar een slotje dat je bijna 6 jaar geleden kreeg voldoet ook. ;)
RobIII schreef op donderdag 11 december 2008 @ 23:01:
Helaas hebben we het in de Devschuur over zélf ontwikkelen; zoeken naar kant-en-klare scripts kun je prima zelf; soms moet je wat meer moeite doen dan anders. En als je niets vindt kun je zelf aan 't ontwikkelen slaan en daar kun je prima een topic over openen, mocht je tegen concrete problemen aan lopen.

Zie ook Waar vind ik...?
Daar wil ik graag aan toevoegen: Als het niet mag, haal het dan achteraf maar weg

[ Voor 7% gewijzigd door NMe op 07-08-2014 17:51 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.