Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

computer samenstellen

Pagina: 1
Acties:
  • 208 views

• civillian1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10-04 09:07
dag allen

Ik heb op alternate een pc samengesteld (zie hier onder) en zou jullie mening hier eens over willen hebben. Hij is gebaseerd op het budgetsysteem van deze website (klik hier) maar heb er een aantal kleine veranderingen aan toegevoegd.

de lijst:
  • 1 x Club 3D Radeon R9 270 '14 Series, grafische kaart
  • 1 x Intel® Core™ i5-4460, 1150 processor
  • 1 x Cooler Master B600, 600 Watt voeding
  • 1 x Corsair Carbide 200R, behuizing
  • 1 x Samsung SH-224DB/BEBE, DVD-brander
  • 1 x Crucial M500 Serie CT120M500SSD1, 120 GB SSD
  • 1 x GIGABYTE GA-B85M-D3H, socket 1150 moederbord
  • 1 x Seagate Barracuda 7200.14, 1 TB harde schijf
  • 1 x Crucial 8 GB DDR3-1600 Kit, geheugen
ik ben een vrij grote leek op dit gebied dus ik ga maar af op wat men mij verteld heeft. Daarom ook dat ik hier mijn licht eens kom opsteken.

Het moet geen monsterPC zijn dat alle games nog zeker een jaar op vol detail aankan, maar het is toch de bedoeling dat het mee kan met de hedendaagse games. Mijn doelstelling is Planetside 2. Als het dat deftig kan draaien (met andere woorden, vlotjes zonder noodzakelijk de hoogste kwaliteit) dan ben ik tevreden. Dat is ook de reden dat ik de 270 ipv de 280x 3d kaart genomen heb. Idem met het SSD geheugen. Daar zet ik enkel windows op.

waar ik me vooral zorgen om maak is het feit of alles wel samen gaat? en is de voeding wel sterk genoeg?

alvast bedankt!

[ Voor 26% gewijzigd door civillian1 op 07-08-2014 18:42 ]

Verwijderd

Dit hoort thuis in Desktop aankoopadvies

Verwijderd

We zouden het fijn vinden als je een mooi lijstje maakt in plaats van linkjes dumpt ;) Ontopic: ik denk dat je beter voor de HD 7950 kan gaan dan de 270. Hij kost uit mijn hoofd wat meer, maar is qua prijs/performance een van de beste kaarten. Niet onbelangrijk: is zelfbouw een optie voor je? Of laten assembleren bij Azerty?

• civillian1
ah oops, sorry ik wist niet waar het thuis hoorde :) kan ik het nog verplaatsen ofzo?

en ne maat helpt mij die in elkaar steken, die kent er wel wat van :) probleem is dat ik absoluut niet wijs raak uit het assortiment hardware... een jaar of 10 geleden snapte ik er wel wat van maar da's zo waanzinnig snel veranderd en ben er eigenlijk niet meer mee bezig geweest. Met andere woorden: het is chinees geworden allemaal :p

• civillian1
ik heb het ook in het juiste forum gepost, hier mag een slotje op

Dit topic is gesloten.