Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
HTPC gebruik, met niet al te zware games. Ik speel voornamelijk Paradox games en de lichtere Telltale dingen. Die zijn gebaat bij minder cores, lees ik altijd.
Wat mag het systeem gaan kosten?
max 600 is streven, maar overschrijden mag
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Aansluiten op TV, Windows heb ik. 2 TB aan HDD liggen op de USB. Misschien draadloze muis/toetsenbord vanaf de bank = +/- 3 meter
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Beetje futureproof is handig, maar mijn gaming needs zijn niet bepaald blockbuster en je zult mij niet snel een Skyrim of Battlefield zien spelen. Qua nieuwe games eigenlijk alleen adventures als Telltale de RPGs als Witcher en Pillars of Eternity en dus de grand strategy van Paradox.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben zelf voor intel gegaan wegens efficiency -> minder herrie, maar heb nu AMD en geen klachten. Totaal geen voorkeur echter! Stel wat mooie dingen voor zou ik zeggen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Gekozen voor zoveel mogelijk stil en zuinig.
Ga je overklokken?
Nee
Waar ik toe kwam is dit:
HTPC gebruik, met niet al te zware games. Ik speel voornamelijk Paradox games en de lichtere Telltale dingen. Die zijn gebaat bij minder cores, lees ik altijd.
Wat mag het systeem gaan kosten?
max 600 is streven, maar overschrijden mag
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Aansluiten op TV, Windows heb ik. 2 TB aan HDD liggen op de USB. Misschien draadloze muis/toetsenbord vanaf de bank = +/- 3 meter
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Beetje futureproof is handig, maar mijn gaming needs zijn niet bepaald blockbuster en je zult mij niet snel een Skyrim of Battlefield zien spelen. Qua nieuwe games eigenlijk alleen adventures als Telltale de RPGs als Witcher en Pillars of Eternity en dus de grand strategy van Paradox.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben zelf voor intel gegaan wegens efficiency -> minder herrie, maar heb nu AMD en geen klachten. Totaal geen voorkeur echter! Stel wat mooie dingen voor zou ik zeggen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Gekozen voor zoveel mogelijk stil en zuinig.
Ga je overklokken?
Nee
Waar ik toe kwam is dit:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3-4150 Boxed | € 95,49 | € 95,49 |
| 1 | ASRock H81M-ITX | € 54,99 | € 54,99 |
| 1 | Palit GeForce GTX 750 Ti StormX OC | € 125,50 | € 125,50 |
| 1 | Fractal Design Node 304 Zwart | € 64,95 | € 64,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 60,- | € 60,- |
| 1 | be quiet! System Power 7 300W | € 29,75 | € 29,75 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 89,79 | € 89,79 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 520,47 | |